Gå til innhold

– Wii er et virus (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er faktisk helt enig. En kamerat fikk en Wii dagen de kom ut, og hadde gledet seg lenge. På starten var han i fyr og flammer over Zelda. 2 uker senere så var dette over, og han har ikke giddi å koblet den opp engang etter å skiftet TV. Zelda er fortsatt ikke fullstendig gått igjenom. Også som Mike Capps sier, en kamerat av meg og han prøvde Wii sports og syns det var morsomt, han kjøpte deretter en Wii. Den har blitt brukt 5 ganger.

 

Wii er et steg tilbake, ikke framover. Nintendo sliter med å skaffe gode spill pga. deres totalt feil prioriteringer. Tro det eller ei, grafikk betyr noe - i alle fall hvis man skal lage spill som ikke bare handler om tennis, boksing og andre spill fra en-stjernes utviklere.

Lenke til kommentar

Jeg er delvis enig på det her. Personlig er jeg ikke lei av spilla jeg har. Wii sports ble jeg fort lei av ja, men det er flere andre spill som jeg har nytet mye mer. Forøvrig synes jeg at ps3 også passer til denne definisjonen. Flestepartene av kameratene mine har ps3 når det kommer til next-gen, men bruker den ikke. De har ikke fullført mesteparten av spillene, og bruker tiden sin på WoW, som forresten også er et virus. Jeg bruker spillemaskinene jeg har mye, så lenge jeg har bra spill på dem.

Lenke til kommentar

Hehe, for en tulleutalelse for å få PR. Jeg har wii, hatt siden lansering. Den brukes nesten daglig til flere forskjellige spill. Jeg har 4 kamerater og et utall kollegaer med Wii, de brukes også nesten daglig... De som har flere konsoller her bruker faktisk Wii mer enn x360/PS3. Selv har jeg hatt alle konsollene, men jeg har solgt PS3en og X360en står ikke koblet til, venter på GTA4.

Lenke til kommentar

Der ramlet Epic noen hakk hos meg, trodde de var en seriøst utvikler men nå fremstår de mer som litt useriøse med litt "barne" tankegang. Dvs de er av den oppfatning at spillene må bestå av nyeste teknologi for å være underholdene.

 

Jeg har en PS2 stående under TVen, den har jeg ikke spillet på nå på flere månder. Er PS2 et virus da? Den har jo solgt innmari mange enheter men nå som den står uten å bli spillet på så må den altså være et virus.

 

Seriøst, noen slå mannen med en pinne av sunt folkevett. Han trenger det.

Lenke til kommentar

Jeg fikk Wii til jul og har alltid hatt gode spill å spille. Jeg spiller kanskje litt mindre enn gjennomsnittet på dette forumet, men er langt fra lei og føler at Wii-en allerede har vært verdt pengene.

 

Jeg synes Nintendo prioriterer "casual-gamere" (og Amerika og Japan) litt for mye, men...

 

Dette burde være for å få PR.

Lenke til kommentar

Haha, for en smålig uttalelse fra en sjef for et selskap som bare har lagd et virkelig bra spill i sin historie (Age of wonders), og de lagde vel egentlig ikke det engang. Morsomt å høre at bedre grafikk er det de mener gjør spill bedre. Understreker vel mitt inntrykk av Epic.

 

De gav i alle fall ut One must fall 2097 engang i tiden, så det veier jo bittelitt opp da.

Lenke til kommentar

Bra han drar alt under en kam. Snakk om idiot. Jeg spiller ennå Wii Sports, fremdeles moro det. Mer jeg kan si om Gears of War, som jeg la fra meg straks jeg var ferdig.

– Nei, vi ser fremover, ikke tilbake. Det er mer fornuftig for oss å investere i nestegenerasjonsteknologi. Jeg ser ikke hvordan vi skal kunne lage en motor som er basert på «shaders» og «materials» på maskinvare som ikke støtter «shaders». Wii er omtrent like vanskelig som PSP for oss.

Kanskje du skal ta en titt på hva TEV inne i Wii kan gjøre. Greit nok at du ikke får alt på sølvfat med TEV, men du kan jammen meg lage effekter som brukes av shadere i dag på den.

 

Mike Capps får ta seg en grinerunde med Mark Rein.

Lenke til kommentar

@TCi:

 

Du kom deg i alle fall gjennom Gears of War, jeg er på mitt tredje forsøk nå, klarer bare ikke å fenge meg. Synd men sant, pent spill men ikke fengende for meg.

 

@ tråden

 

Nei Epic sjefen mener vel slik sett at kun grafikk betyr noe, og det er jo fint å få det konstantert da først som sist. Så skal jeg være mer forsiktig med spillene jeg kjøper fra Epic siden de jage såpass etter grafikk.

Lenke til kommentar
Der ramlet Epic noen hakk hos meg, trodde de var en seriøst utvikler men nå fremstår de mer som litt useriøse med litt "barne" tankegang. Dvs de er av den oppfatning at spillene må bestå av nyeste teknologi for å være underholdene.

 

Jeg har en PS2 stående under TVen, den har jeg ikke spillet på nå på flere månder. Er PS2 et virus da? Den har jo solgt innmari mange enheter men nå som den står uten å bli spillet på så må den altså være et virus.

 

Seriøst, noen slå mannen med en pinne av sunt folkevett. Han trenger det.

 

Jeg tror du har misforstått litt. Ps2 tilhører forrige generasjons konsoller og den er i ferd med å dø. Derfor er argumentet ditt litt tynt.

MEN jeg skjønner ikke helt problemstillingen, selv om han klart har et poeng med den altfor krasse uttalelsen...

Lenke til kommentar
Mer jeg kan si om Gears of War, som jeg la fra meg straks jeg var ferdig.

Forskjell på folk altså, jeg spiller Gears enda jeg :)

 

Bra vi har forskjellig smak, hvis ikke så vet jeg ikke åssen verden ville ha blitt.

Nettopp. Hver sin smak. Rart han ikke er mann nok til å skjønne at folk har forskjellig smak. Helt unødvendig å skade selskapets rykte med å gå ut med slike uttalelser.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...