Gå til innhold

– Wii er et virus (Wii)


Anbefalte innlegg

Så du ble skuffet Wii, den leverte ikke til deg. Men er det da behov for å bashe på enheten som F for å ventilere frustrasjon over Nintendo's manglende evner til å levere?

 

Samt, jeg tror nok at 90% av de som hater Wii på det sterkeste er personer som ikke engang har Wii, de hater bare Nintendo fordi det er Nintendo.

 

Like stort behov som noen har til å skryte av Wiien om de liker den vil jeg tro? Folk sier gjerne sin mening om et produkt, synes ikke det er så rart. Ikke tror jeg det er særlig mange som "hater Wii på de sterkeste" heller.

 

OT: innlegg 20 000, lurer på om det bør feires eller om jeg bare bør gå i meg selv? :)

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så du ble skuffet Wii, den leverte ikke til deg. Men er det da behov for å bashe på enheten som F for å ventilere frustrasjon over Nintendo's manglende evner til å levere?

 

Samt, jeg tror nok at 90% av de som hater Wii på det sterkeste er personer som ikke engang har Wii, de hater bare Nintendo fordi det er Nintendo.

 

Like stort behov som noen har til å skryte av Wiien om de liker den vil jeg tro? Folk sier gjerne sin mening om et produkt, synes ikke det er så rart. Ikke tror jeg det er særlig mange som "hater Wii på de sterkeste" heller.

 

OT: innlegg 20 000, lurer på om det bør feires eller om jeg bare bør gå i meg selv? :)

 

AtW

 

 

fucking spammer :tease:

Lenke til kommentar

Dette er egentlig en god kommentar fra Epic - de er nok innpå sannheten. Men det betyr jo egentlig ikke spesielt mye. Folk kjøper Wii fordi den er gøy å bruke, anderledes og lett å tilnærme seg. Det folk ikke vet, er at den gjevne bruker vil gå fort lei. Mange av disse brukerene følger jo ikke med i Wii-markedet uansett, og deres neste spill blir kanskje en skuffelse, om det i heletatt blir noe neste spill. Slik sett kan man kanskje undre på om Nintendo's suksess er fortjent.

 

For industrien er maskinen farlig. Suksessen kan være med på å senke trykket i konsollkampen mot bedre grafisk prestasjon, og kanskje også skyve resursser over på andre former for innvoasjon en det som skjer inne selve spillene (mekanikk, historietfortelling etc...). Det er ikke nødvendigvis bra.

 

Men, Wii er jo gøy, og spill som super Mario Galaxy, og Mario Kart Wii leverer jo tradisjonell Nintendokvalitet. I allefall for oss som hadde kjøpt og brukt maskinen uansett. For mange andre... kanskje litt nedtur, og bortkastede penger?

Lenke til kommentar

Jeg har alle konsollene, men det betyr ikke att automatiskt jeg hater Wiien.

Den har levert det jeg forventet av Nintendo. Uten Nintendos store spillserier så hadde jeg aldri kjøpt den! Hovedgrunnene når jeg kjøpte den er Mario og Zelda

 

Men etter Brawl kommer ut hva skal jeg likksom ha til Wii da? Wii Fit aldri!!!

Red Steel 2? Glem det spillet da eneren var dritdårlig...

 

Etter Brawl så kommer Wiien til å dø ut for min del. Den har altfor lite spill som fenger meg utenom Nintendos egne spill!

Før Brawl kommer så har jeg jo GTA IV, MGS4 og sikkert fler spill..

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Like stort behov som noen har til å skryte av Wiien om de liker den vil jeg tro? Folk sier gjerne sin mening om et produkt, synes ikke det er så rart. Ikke tror jeg det er særlig mange som "hater Wii på de sterkeste" heller.

 

OT: innlegg 20 000, lurer på om det bør feires eller om jeg bare bør gå i meg selv? :)

 

AtW

 

Er forskjell på måten det gjøres på, det som blir sagt negativt om Wii kommer frem på en slik måte at man skulle tro Nintendo hadde ødelagt hele konsollmarkedet og litt til. Noe Epic sjefen så fint beviser ved å kalle Wii for et virus.

Lenke til kommentar

Vel. Epic har alltid vært trangsynt og ikke tenkt på mye annet enn seg selv. De fatter ikke at noe kan eksistere i lag med andre. De burde gi ut noe på plattformen før de har noe å klage over.

 

Blir vel enda mer klager om at Nintendo har ødelagt spillmarkedet når Wii Fit lanseres her i Europa og i USA.

Lenke til kommentar
Like stort behov som noen har til å skryte av Wiien om de liker den vil jeg tro? Folk sier gjerne sin mening om et produkt, synes ikke det er så rart. Ikke tror jeg det er særlig mange som "hater Wii på de sterkeste" heller.

 

OT: innlegg 20 000, lurer på om det bør feires eller om jeg bare bør gå i meg selv? :)

 

AtW

 

Er forskjell på måten det gjøres på, det som blir sagt negativt om Wii kommer frem på en slik måte at man skulle tro Nintendo hadde ødelagt hele konsollmarkedet og litt til. Noe Epic sjefen så fint beviser ved å kalle Wii for et virus.

 

Nå var det ikke Epic-sjefen du sterte og svarte, om det var du henviste til med innlegget ditt, så kom det ikke særlig godt fram.

 

AtW

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk roper "Nintendo hatere" og "Epic er idioter" bare fordi de er innpå sannheten.

 

Bruttern har Wii, og jeg har tilbrakt mange timer bak den. Alikevel, når sant skal sies, så er ikke Wii sports morsomt lenger etter 2 uker. Resident Evil 4 brukte jeg vel 25 timer på og hadde det kjempegøy, men hva nå?

 

SSB og så er det ingen mer Wii på meg :)

Lenke til kommentar

Trist at du allereie har bestemt deg for å slutte med Wii. Personleg reagerar eg ikkje på det dei seier om at folk sluttar å spele Wii etter ei stund, for det er det sikkert mange tilfeller av. Det som irriterar meg er utsagn som: "Nei, vi ser fremover, ikke tilbake. Det er mer fornuftig for oss å investere i nestegenerasjonsteknologi."Det lyser null innsikt av eit slikt utsagn.

Lenke til kommentar
Jeg har en Ferrari, ergo ser jeg ingen grunn til å bruke den gamle Golfen, den står parkert og støver ned.

 

At folk som ikke har noen Ferrari velger å kjøre Golfen sin, det har jeg full forståelse for. Likefullt innser jeg at for dem som hverken er særlig opptatt av komfort, fart, design eller eleganse, er den gamle Golfen like grei.

 

Ha nå bare en ting helt klart - Setter du Ferrarien opp mot Golfen, da har ikke sistnevnte nubbesjanse.

 

Da trimmer vi vr6 golfen så den napper ferrarien lett, eller så er jo "reservedeler" og anna stasj billigere til "golfen" :!:

Lenke til kommentar
Problemet til Wii er at det ville vært like gøy å spille Gameboy med Wii kontrollene. Maskinen er så til de grader utdatert at utviklere ikke gidder å nærme seg den.

En konsoll uten spill er vel ikke særlig mye å skryte av.

 

Et utsagn som hadde holdt vann hadde det ikke vært for de 20000 hullene i det ;)

Lenke til kommentar
Problemet til Wii er at det ville vært like gøy å spille Gameboy med Wii kontrollene. Maskinen er så til de grader utdatert at utviklere ikke gidder å nærme seg den.

En konsoll uten spill er vel ikke særlig mye å skryte av.

 

Et utsagn som hadde holdt vann hadde det ikke vært for de 20000 hullene i det ;)

 

Ja kjære Bjørn, nå er jeg spent. Vær vennlig å nevn 10 objektivt sett gode 3. parts spill til Wii.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...