Gå til innhold

Metal Gear Solid 4 utsettes (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det nå man skal si, "Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves"? Det er opplagt dårlige nyheter for de som har Playstation 3 og nå må vente enda lengre på det som kan bli det beste spillet til konsollen. Selv har jeg litt vnaskelig for ikke å føle en anelse skadefryd. Men som sagt, det er synd og jeg håper det ikke blir utsatt igjen.

Lenke til kommentar
Dette kom faktisk som veldig gode nyheter for meg, da jeg slipper å kjøpe en ps3 i løp av vintern og når skaperne av mgs sier at at man kan se opp til alle forventninger, så stoler jeg på dem 110%. Skulle gjerne hørt dette direkte fra Hideo Kojima.

Jeg vil heller ha en PS3 om vinteren enn om sommeren..

 

Er litt lei av spill som utsettes i det uendelige. Jo lengre utsettelse, desto større skuffelse. De fleste bruker tiden til å bygge opp store forventninger som vanskelig kan innfris..

Lenke til kommentar
Dette visste vi kom til å skje ;)

 

Egentlig ein gledelig nyhet da det er nok av titler å ta av i år :)

Helt enig.. Det er mange titler jeg skal ha frem til våren. Guitar Hero 3, Rock Band, Assassins Creed, Mass Effect og GTA 4, bare for å nevne noen. Skal jo ha tid til å spille dem også, og da er det greit at noen spill blir utsatt og kommer litt senere.

Lenke til kommentar
Helt enig.. Det er mange titler jeg skal ha frem til våren. Guitar Hero 3, Rock Band, Assassins Creed, Mass Effect og GTA 4, bare for å nevne noen.

Assassin's Creed er bekreftet ferdig og kommer 16.november..

Uansett er det nok en skikkelig partypooper å miste julesalget, der ligger det mye penger.

Endret av Mozze
Lenke til kommentar

En gledelig nyhet ja. Ikke bare et bedre spill, men betyr at jeg kan vente med PS3-kjøpet til godt uti 2008 og får tid til mange andre spill først.

 

Faktisk blir jeg ikke overrasket om det blir ytterligere utsatt. April-juni er kjent som blant de svakeste månedene rent salgsmessig for spill. De må også da finne seg i konkurrere med GTA IV som kommer i februar-april (med mindre også det blir ytterligere utsatt). Kan se for meg en tidlig høst-lansering, august eller september.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...