Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?


Anbefalte innlegg

Gjest Kristoffer :)
er det noen som fortsatt driver med slikt`?

ser det er lenge siden siste post ble skrevet, men er fortsatt interissert i noen å prate med..

 

Får da håpe det er noen som fortsatt driver med dette ;)

Hvis du fremdeles vil ha noen å prate med så er jeg ledig som regel hele tiden :)

 

Det samme gjelder alle andre her ;)

Er en gutt på snart 18 år som heter Kristoffer og kommer fra Bergens Området.

Har ganske masse erfaring innenfor:

 

Sjalusi

Kjærlighetssorg

Depresjon

Følelsen av å aldri bli mer enn en venn for noen

 

Taushetsplikt er selvklart ;)

 

[email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg melder meg :)

Elsker å hjelpe folk ^^

 

[email protected] eller

[email protected].

 

Jeg har alltid fått et kick av å hjelpe med problemer, fordi jeg elsker å holde hemmeligheter og ta hånd om menneskene rundt meg.

Jeg har både personlig erfaring og mild utdannelse innen

 

Puberteten

Venneproblemer

Avhengighet

Kjærlighetssorg

 

Send mail når du vil, jeg sjekker ofte :)

Endret av MasterOfColours
Lenke til kommentar

Kan slenge meg på denne tråden etter som jeg føler at jeg har noe å bidra med innenfor diverse emner.

 

Er forsåvidt en mann i midten av 20-årene som jeg selv syns har kommet langt i forhold til andre på min alder. Er i fast jobb som jeg elsker, bor i egen leilighet, og synes livet mitt er helt fantastisk for tiden. :) Og jeg unner virkelig alle andre rundt meg til å ha et minst like bra liv.

 

Jeg kan hjelpe og har erfaring innenfor:

- Dårlig selvtillit og dårlig selvfølelse og hvordan forbedre dette

- Sosial angst

- Opplevd utroskap, selve sviket og etterfølgende problemer (depresjoner, følelsen av verdiløshet, problemer med tillit til andre mennesker)

- Redsel for det motsatte kjønn

- Mobbing

- Problemer med at man alltid blir nok en guttevenn for jenter, men samtidig få høre fra alle venninner at "hvorfor kan ikke alle gutter være som deg? Hvorfor er du fortsatt singel?"

 

Dette er de største emnene jeg har erfaringer fra, og som jeg har kommet meg forbi.

Så send en PM hvis du tror at det er noe jeg kan hjelpe til med, eller hvis du bare trenger noen å snakke med.

Lenke til kommentar

hadde vært fint å ha noen å snakke med...

på utsiden virker jeg kanskje som en selvsikker og sterk jente (er snart 20 år)

jeg gir folk råd og tips, og hater å såre andre. elsker å se folk være i godt humør.

men selv om jeg gir tips til andre, er det vanskelig for meg å følge dem selv.

jeg hater å snakke med mennesker jeg ikke kjenner... jeg blir nervøs og vil bare bort. men jeg føler at jeg bør bli kjent med flere.

jeg drømmer om å komme meg ut, reise litt rundt og besøke nye steder.

men samtidig er jeg veldig redd for det fremmede.

jeg er veldig forvirra, og vet ikke hva jeg skal.

jeg vet ikke hva jeg skal studere, jeg vet ikke hva slags jobb jeg vil ha, jeg vet ikke hvordan jeg skal være som 'voksen'... (bor hjemme enda, har ikke jobb, går siste året vgs)

har veldig få venner, ønsker meg fler, men det er vanskelig.

 

alle er så mer vellykka enn det jeg er... jeg er liksom ikke noe spesielt flink til noen ting.

får aldri jobb, mest fordi jeg ikke har nok erfaring.

har piercinger og kler meg 'rart'. det er en del av meg, jeg er kanskje litt annerledes, men folk vil ikke akseptere det.

jeg er veldig åpen, og godtar det meste. liker ikke å lage problemer.

 

er bare redd for fra fremtiden vil bringe,

skulle ønske jeg hadde fler venner, venner å dra ut med, reise rundt i verden kanskje?

bekjente som kunne hjelpet meg med å skaffe meg en jobb

venner å henge på kjøpesenteret med, uten å gjøre noe særlig spesielt.

 

jeg er misunnelig på de som har verre psykiske lidelser som blir lagt inn på hjem og får oppfølging og hjelp...

 

jeg vil bare ikke være alene :/

og det er sikkert mye mer og......

 

send meg et brev, så kanskje du kan få mail adressen min.

men jeg er ganske sjenert, og kan gi opp ganske fort. så hvis jeg ikke svarer, så MAS!!!

Jeg bør ta meg sammen :p

Lenke til kommentar
Gjest Skremt-gjest

Hei.

 

Jeg sliter. Deprimert + diverse andre problemer.

 

Etter ett par timer hos psykolog mente han at innleggelse kan være ett alternativ. Kunne gjerne tenke meg å prate med noen som har erfaring med å være innlagt på psykiatrisk avdeling. Det høres skummelt ut, men jeg tror det kan hjelpe meg. Skulle gjerne vite litt om hvordan det er.

 

Har bruker her, men vil ikke ha dette knyttet til brukeren min. Svar meg i tråden og jeg sender pm.

Lenke til kommentar

Heihei! Tenkte jeg også skulle slenge meg på!

Jeg er en jente midt i tenårene som er enkel å snakke med.

Jeg har hjulpet flere venner med bla.

- homofili

- dødsfall av noen som står nær

- oppvekst uten mor/far

- skilsmisse

- avhengighet av trening (i kombinasjon med lite mat)

- kjærlighet/kjærlighetssorg

 

Du trenger ikke ha noen problemer for å snakke med meg,

legg meg gjerne til hvis du rett og slett bare har lyst til å snakke! :)

 

[email protected]

Endret av aneg
Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Jeg er en gutt på snart 19 år som føler at livet er på vei med å rakne helt. Jeg har mistet kjæresten min for en måned siden, samtidig som jeg ikke vet om de vennene jeg har er noe særlig å spare på. De vennene jeg har er heller ingen som jeg føler meg trygge nok på til å prate om mine problemer. Så jeg har blitt sittende mye alene. Jeg trenger virkelig en jeg kan lesse ut alle problemene mine til, som forstår hvordan jeg har det. Jeg orker ikke å holde på alt lengre. Studiene går greit nok, men der vet jeg heller ikke hvor jeg vil videre.

 

Om det er noen som kunne tenke seg å høre på alt rotet jeg har oppi hodet, så hadde det vært flott.

 

Satt opp en mail adresse først; [email protected].

 

Om jeg finner ut at jeg kan stole på deg, så håper jeg evnt at jeg kan legge til personen på msn, for å ha jevnlige samtaler vedrørende motivasjon osv.

Lenke til kommentar

Hei, jeg er en gutt i 20 årene som er tilgjennelig om noen vil.

Om noen trenger og prate så kan de sende meg en pm så får de msn, jeg kan snakke og hjelpe deg med det meste, jeg har opplevd veldig mye selv, og vil jeg uansett gjøre mitt aller beste for og hjelpe.

Jeg liker og hjelpe andre mennesker og har ingen fordommer eller tanker om andre som er negative.

Om det er privatliv, om andre, hva skal jeg gjøre? eller uansett!

Jeg har hjulpet mange andre mennesker til og komme seg et stykke videre.

Send meg en pm med din msn, eller spørr meg om min så får du den.

Endret av medmenneske
Lenke til kommentar

Er desperat for tiden. Har ingen å snakke med om dette.

Jeg trenger noen å snakke litt om frustrasjon i forhold til det å være stemor og kjæreste. Og ikkeminst hvordan en tar vare på seg selv oppi alt dette surret.

 

Tingene går innom,

 

ADHD

Rus - Narkoman / Ex Narkoman

Biopolar lidelse

Depresjoner

Stemor

Barn

Kjæresteemnet

 

 

Ønsker gjerne at noen har erfaring på disse områdene.

Kan nås på forumet eller på msn via privat pm.

:/

Endret av Looking
Lenke til kommentar
Kan slenge meg på denne tråden etter som jeg føler at jeg har noe å bidra med innenfor diverse emner.

 

Er forsåvidt en mann i midten av 20-årene som jeg selv syns har kommet langt i forhold til andre på min alder. Er i fast jobb som jeg elsker, bor i egen leilighet, og synes livet mitt er helt fantastisk for tiden. :) Og jeg unner virkelig alle andre rundt meg til å ha et minst like bra liv.

 

Jeg kan hjelpe og har erfaring innenfor:

- Dårlig selvtillit og dårlig selvfølelse og hvordan forbedre dette

- Sosial angst

- Opplevd utroskap, selve sviket og etterfølgende problemer (depresjoner, følelsen av verdiløshet, problemer med tillit til andre mennesker)

- Redsel for det motsatte kjønn

- Mobbing

- Problemer med at man alltid blir nok en guttevenn for jenter, men samtidig få høre fra alle venninner at "hvorfor kan ikke alle gutter være som deg? Hvorfor er du fortsatt singel?"

 

Dette er de største emnene jeg har erfaringer fra, og som jeg har kommet meg forbi.

Så send en PM hvis du tror at det er noe jeg kan hjelpe til med, eller hvis du bare trenger noen å snakke med.

 

Anbefales på det varmeste =) lett å prate med, lett å stole på, og det hjelper virkelig :new_woot:

Lenke til kommentar

Jeg har veldig lyst til å snakke litt med en PUA. Er helt grønn selv, og selv om jeg har halvveis draget på jenter jeg kjenner(touching men ikke noe mer), så er det dødt med de jeg ikke kjenner. Mye mulig fordi jeg ikke tør nærme meg dem engang. Haha :D

 

Uansett, send meg en pm om du har noen bra råd til meg!

 

Peace

Lenke til kommentar

Om noen trenger å snakke ut om forskjellige hverdags problemer, dameproblemer, skole og alt annet av hverdagslige problemer, så må dere gjerne ta kontakt på PM etc. Tror jeg har en del å bidra med på mange plan. Har hjulpet et par venner etc før som fortsatt er takknemlige den dag i dag.

Endret av InToRv
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...