Gå til innhold

Blizzard kunngjør StarCraft II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blizzard skuffer ikke fansen. Liker særlig hvordan de innrømmer å ha brukt litt for lang tid, med taggen "Hell, it's about time".

 

Så mange gode minner fra enern. La oss håpe at de greier å matche det. Var stort å få se Starcraft-logoen med II bak.

Endret av Steelrose
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg er bittelitt skeptisk til dette, iallefall utifra bildene og videoene vi til nå har sett. Dette blir ganske litt feil å si, men det ser veldig ut som en StarCraft remake med Warcraft III-motoren, og litt mer funky farger.

 

Blizzard har heldigvis igjen å gi ut et dårlig spill, så jeg tror det skal bli svært spillbart. Nå har jo desverre mange av folkene som jobbet på StarCraft forlatt Blizzard til fordel for andre firmaer, så Blizzard står forran en ganske så stor oppgave her.

 

Jeg krysser fingrene for at oppfølgeren blir StarCraft-navnet verdig, og ikke blir et C&C-type RTS.

Lenke til kommentar

Værsåsnill og si at dette blir sluppet til Linux, jeg håper jeg slipper å kjøre emulering på dette, etter å ha lest igjennom siden til Blizzard (og med tanke på det de har gjort tidligere) så er det jo fullt mulig de slipper en Linuxversjon.

Endret av lock-aze
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...