Gå til innhold

Blogg: PlayStation 3: Kø eller overflod? (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har forhåndsbestilt på Komplett for lenge siden. Altså en stund før den ble utsatt. Regner med at mange avbestilte etter utsettelsen, og forventer å få den på dag 1.

 

Etter å ha tjent ca. 3 tusen på å være noen timer utenfor Storo for å kjøpe Wii og selge den igjen håper jeg det kan være noen kroner å tjene her og. Eventuelt får jeg en spillemaskin, 500 kr under markedsprisen :)

Lenke til kommentar

Jeg tipper etterspørselen blir kraftig dempet sammenliknet med Wii-lanseringen i alle fall, som følge av den vanvittig høye prisen på PS3 kombinert med at vi ikke er inne i noe julesalg for øyeblikket.

 

Det skal bli spennende å se i alle fall. Tror nok jeg skal stikke en tur bortom Elkjøp rett før det åpner bare for å se hvor lang køen egentlig blir (tviler på at jeg gidder kjøpe på lanseringsdatoen selv). Personlig tipper jeg den blir omtrent like lang som da Xbox 360 kom, kanske litt kortere også.

Lenke til kommentar

Blir spennende å se, jeg tror at kanskje det kan bli et godt salg den første uken, men etter vært dabber det av, mest fordi prisen er så høy men også fordi konsollen leverer ikke mye nytt som appelerer til massen. Tror om jeg hadde vært en casual gamer så hadde jeg kun sett en svart boks med sølvlist og en stor prislapp, tror ikke jeg har sett, eller bryd meg, om det som er under som f.eks prosessoren og Blu-Ray spilleren.

Lenke til kommentar
Kø på en maskin som er bevist dårligere enn xbox360 til under halv pris,hvordan kan det være mulig.Er et flust av testblader og privatpersoner slike som meg som nå kan bekrefte at xbox360 faktisk er bedre,både grafikk,online samt kontroller er bedre.

7899187[/snapback]

kan du dokumentere dette?

for jeg har sett og hørt mye av det motsatte.

 

Edit: du har også en PS3 etter det jeg skjønner i teksten din?

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar
Kø på en maskin som er bevist dårligere enn xbox360 til under halv pris,hvordan kan det være mulig.Er et flust av testblader og privatpersoner slike som meg som nå kan bekrefte at xbox360 faktisk er bedre,både grafikk,online samt kontroller er bedre.

7899187[/snapback]

kan du dokumentere dette?

for jeg har sett og hørt mye av det motsatte.

7899211[/snapback]

 

do not underestimate the power of playstation...

Lenke til kommentar

Er nok mange som vill bli skuffa hvis de klarer å få tak i en maskin, Har PS3 (US Version) men den ligger i esken sin og grunnen til det er att det eneste som kunne få den til å føle neste generasjon var Resistance of Man.

 

Så til alle som har planer om å kjøpre PS3, skru ned forventningene til den. Du vill garantert bli skuffet ellers.

Lenke til kommentar
Er nok mange som vill bli skuffa hvis de klarer å få tak i en maskin, Har PS3 (US Version) men den ligger i esken sin og grunnen til det er att det eneste som kunne få den til å føle neste generasjon var Resistance of Man.

 

Så til alle som har planer om å kjøpre PS3, skru ned forventningene til den. Du vill garantert bli skuffet ellers.

7899662[/snapback]

cell prosessoren er laget slik at grafikken og slikt kommer til å bli mye bedre enn i x360.

det har bare ikke kommet ut noen spill som er skrevet optimalt til den enda.

 

Og hvordan kan du si at jeg garrantert kommer til å bli skuffa?

veit du plutselig hva alle ser etter når de skal kjøpe en konsoll?

 

Edit:

@eddie1 har du funnet det som beviser at x360 er bedre enn ps3 på alle måter?

jeg venter enda ;)

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar
Kø på en maskin som er bevist dårligere enn xbox360 til under halv pris,hvordan kan det være mulig.Er et flust av testblader og privatpersoner slike som meg som nå kan bekrefte at xbox360 faktisk er bedre,både grafikk,online samt kontroller er bedre.

7899187[/snapback]

kan du dokumentere dette?

for jeg har sett og hørt mye av det motsatte.

 

Edit: du har også en PS3 etter det jeg skjønner i teksten din?

7899211[/snapback]

nei men broren min har både den og xbox360,jeg har 360 og vi holder begge to en knapp på xbox.
Lenke til kommentar
Kø på en maskin som er bevist dårligere enn xbox360 til under halv pris,hvordan kan det være mulig.Er et flust av testblader og privatpersoner slike som meg som nå kan bekrefte at xbox360 faktisk er bedre,både grafikk,online samt kontroller er bedre.

7899187[/snapback]

kan du dokumentere dette?

for jeg har sett og hørt mye av det motsatte.

 

Edit: du har også en PS3 etter det jeg skjønner i teksten din?

7899211[/snapback]

nei men broren min har både den og xbox360,jeg har 360 og vi holder begge to en knapp på xbox.

7901032[/snapback]

åja, når du og broren din sier det så...

Lenke til kommentar
Har forhåndsbestilt den for lenge siden på komplett da prisen var 5500kr, så jeg sparer 500kr :D  :w00t:

7901493[/snapback]

Jøss, trodde du tapte 5500kr jeg ;)

 

Blir definitivt ikke å kjøpe meg en PS3 ved launch eller i år for den saks skyld. Når prisen tipper under 4000kr skal jeg begynne å tenke tanken på ett eventuelt kjøp, men da har jeg sikkert kjøpt meg en X360 og slår fra meg tanken .

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...