Gå til innhold

Blogg: PlayStation 3: Kø eller overflod? (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk melding fra Komplett idag at Playstation3 er klar til å hentes på hentebua, vet ikke hvordan det er hos dere.. :hmm:

8209169[/snapback]

Fikk SMS nå om at den blir levert på døra før ni i kveld.

 

Skal selvfølgelig ikke klage, men Sony og diverse andre kan da ikke like at Komplett gir ut PS3 før dagen?

Lenke til kommentar
Fikk SMS nå om at den blir levert på døra før ni i kveld.

 

Skal selvfølgelig ikke klage, men Sony og diverse andre kan da ikke like at Komplett gir ut PS3 før dagen?

8210540[/snapback]

 

10. Forhåndsbestilling

Enkelte varer kan forhåndsbestilles fra vår nettbutikk. Disse varene leveres på vanlig måte til den datoen varen slippes på markedet. Vi gjør alltid vårt beste for at du som kunde skal motta varen før oppgitt slipp-dato, men tar forbehold om forsinkelser i postgangen, feil hos våre leverandører, force majeure og lignende forhold som kan medføre forsinkelser.

 

Når de skriver dette regner jeg med det er leverandøren/produsentens ansvar å overholde/sørge for at datoer blir holdt.

Endret av Totte-
Lenke til kommentar

Nå er det jo gått en del timer... jeg skal gå på spaceworld en tur etterpå bare for å se om de har en...

 

Edit: Når jeg lagde meg ny konto med norsk adresse, kom det opp noe om at man kun fikk registrere seg for å få gratis blu-ray for en masterkonto pr. maskin. Noen som har websiden man må registrere seg på? Eller er det ingen mulighet for å få snyltet til seg en film? :p

Endret av bufodill
Lenke til kommentar

Ja, de hadde flere maskiner igjen på minst to forskjellige butikker i Gjøvik rundt klokken fire i ettermiddag, så det var ikke direkte vanskelig å få tak i PS3 etter mine erfaringer heller.

 

Selv drøyer jeg med PS3 til det følger med rumblekontroller, får håpe det ikke tar så alt for lang tid før dette skjer. :ermm:

Lenke til kommentar
Tror ikke det blir noen mangel på ps3 maskiner. Butikken jeg jobber i fikk inn 72 konsoller i går. Det sto ingen i kø da vi åpnet i dag, og da jeg dro fra jobb klokka 1500 hadde kun 24 blitt solgt.

8221882[/snapback]

 

Kun 24... ja det var jo ingenting.

Sånn ca. 150 000 kroner i omsetning for butikken altså?

Man må sammenligne med antallet Wii som kom før jul, dere fikk vel neppe 72 av de?

 

Jeg er ikke det grann overrasket med tanke på prisen. Antallet snørrunger som får skreket seg til en ps3 i forhold til en wii er nok ikke en gang halvparten :)

Lenke til kommentar
Ned i bøtta og ned i bøtta. Det ble langt fra utsolgt.

8250631[/snapback]

Hvordan kan du si at det gikk så dårlig? Det har jo absolutt ikke kommet opp noen salgs tall enda. Ble ikke utsolgt, men det var det vel de færreste som trudde? Har vel ikke vert noen annen konsoll med så mange spillere til launch. 1 mill i bare europa. Uansett lagrene ser ut til å forsvinne ganske stødig, bare i norge har nettsteder som Komplett.no elkjøp ol fått tomme lagre.

By the way, grafikken på Motorstorm er helt fantastisk. Se den på en full HDTV med skikkelig HD cabel, skal du se det blir fart på sakene. Første intrykket mitt av den innledene videoen og selve spillet førte til uhemmet sikling, første gangs kjærlighet og åpen kjeve.

Endret av Epleskrell
Lenke til kommentar
Ned i bøtta og ned i bøtta. Det ble langt fra utsolgt.

8250631[/snapback]

Hvordan kan du si at det gikk så dårlig?

Jeg sier ikke nødvendigvis at det gikk dårlig, men det ble ikke utsolgt. Det er mer enn nok igjen.

 

 

Ned i bøtta og ned i bøtta. Det ble langt fra utsolgt.

8250631[/snapback]

men de solgte mere en x360 og wii gjorde.

Fordi de hadde flere konsoller. Men de ble ikke utsolgt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...