Gå til innhold

Blogg: PlayStation 3: Kø eller overflod? (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er deilig å få PS3 til 4500 kr. ass..:p 60 gb!

7965383[/snapback]

Hvorfor får du det? Har du bestilt fra amerika eller no? :hmm:

7965906[/snapback]

 

Kjenner noen som importerer den... det er deilig! Og det er EU versjon! :thumbup:

7966098[/snapback]

Heldiggriiiiis!! Jeg skal uansett ha EU versjonen men den er jo ikke å finne på ebay... :no:

Lenke til kommentar

Flere enn meg som synes det er helt usaklig at prisen på konsollen alene er 6000kr i norge, mens den koster 525£ (ca 6250,-) i england inkludert 3 spill og hdmi kabel.

 

 

og du må kjøpe en strømadapter så du får koblet den til et norsk støpsel.

Det slipper du.. trenger kun en vanlig pc strømkabel. Ps3 har innebygget transformator.

 

 

For min del var det få fordeler ved å kjøpe en EU versjon. 2000kr dyrere. Dårligere blu-ray utvalg sikkert, samtidig som filmene kommer senere her og er dyrere.

 

Har en del amerikanske ps2 spill fra før, de europeisk kan jeg spille på min ps2.

 

Jeg er kjempefornøy med min US ps3 som kostet meg 4000kr levert, men det er klart en må være litt glad i å importere :p

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Venter til et mirakel skjer. Dvs at PS3 dropper under 3500 i pris og får MYE bedre spill, online og grafikk enn xbox 360. Det mirakelet skjer vel aldri, så det blir vel en xbox 360 på meg om halo 3 blir uberbra og jeg finner 3000 kr på gata. Ellers så får jeg vel klare meg med Wii, DS og PC :)

Lenke til kommentar
Du vil sannsynligvis ikke ha gyldig garanti i norge, du vil ikke kunne spille Bluray filmer som ikke er fra USA / samme sone som de i USA.

 

og du må kjøpe en strømadapter så du får koblet den til et norsk støpsel.

7973617[/snapback]

Det skal være mulig å skru opp lokket på ps3en, så er det en switch du kan vri om til 220v strøminntak, så er det bare å ha en vanlig pc kabel til å ha i EU støpsel:)

Lenke til kommentar

tror neppe prisen på ps3 går ned nærmeste året, kanskje hvis salget stagnerer.. se bare på xbox 360, den prisen er der den var ved launch.

 

er det noen av dere med ps3 som har forsøkt å registrere konsollen for å spille online? ifølge en presentasjon av nordisk film av ps3 før jul, så rådet de til å ikke importere ps3 fra usa/japan da det ville bli problemer å registrere en ntsc konsoll i europa. Noen som kan bekrefte dette? Det vil jo være synd. Jeg skal nemlig til florida om 2 uker, og ser at wal mart selger ps3 starter pack som inkluderer 60 GB HD, ekstra håndkontroll, 3 valgfrie spill + en blue ray film til 4800,-... :D

Lenke til kommentar
tror neppe prisen på ps3 går ned nærmeste året, kanskje hvis salget stagnerer.. se bare på xbox 360, den prisen er der den var ved launch.

 

er det noen av dere med ps3 som har forsøkt å registrere konsollen for å spille online? ifølge en presentasjon av nordisk film av ps3 før jul, så rådet de til å ikke importere ps3 fra usa/japan da det ville bli problemer å registrere en ntsc konsoll i europa. Noen som kan bekrefte dette? Det vil jo være synd. Jeg skal nemlig til florida om 2 uker, og ser at wal mart selger ps3 starter pack som inkluderer 60 GB HD, ekstra håndkontroll, 3 valgfrie spill + en blue ray film til 4800,-... :D

7981039[/snapback]

Da gjør du hvertfall en sinnsykt bra kjøp! Drit billig jo! :dribble:

Lenke til kommentar
Du vil sannsynligvis ikke ha gyldig garanti i norge, du vil ikke kunne spille Bluray filmer som ikke er fra USA / samme sone som de i USA.

 

Dette ser vel jeg som en fordel, sannsynligheten for at det kommer mer spennende filmer i den BluRay sonen (som også inkluderer Japan) er veldig stor..

 

og du må kjøpe en strømadapter så du får koblet den til et norsk støpsel.

7973617[/snapback]

 

Sludder og vås. PS3 bruker en standard strømkabel som du får med alle PC'er (3pols), den fungerer like godt hvor enn i verden du plugger den inn (universal switching PSU).

 

Har min stående på bordet her, ca 4000,- inkl. alt. Aldri har det føltes så godt å gråimportere! Nå får vel Wii'en min mere spilletid for øyeblikket, men får se når PAL versjonen av Motorstorm lanseres ;)

Endret av denis09
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...