Gå til innhold

Decktron Impia 8000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9018234
Menyer

Menyene til Impia er forbilledlige, og fullt på høyde med..

 

Forbilledlige?! Her er hva vår venn ordboka sier om den saken:

 

Ordboken har talt (mønsterverdig et f- arbeid / en f- utførelse)

 

Vel, jeg behøver vel ikke å kommentere flere ganger om hva jeg synes om omtalene her på nettstedet..

 

mvh

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
Er anmelder kjeivhendt siden han har problemer med joysticken? Hadde nemlig ikke dette problemet selv når jeg brukte spilleren

5436849[/snapback]

 

Uansett om han er det eller ei, er hans kommentarer gyldige. Over 11% av befolkningen er venstrehendt, så det er på sin plass om en anmelder påpeker om utstyret han tester vil være vanskelig å bruke for venstrehendte.

Lenke til kommentar
Vel, jeg behøver vel ikke å kommentere flere ganger om hva jeg synes om omtalene her på nettstedet..

 

Å nei, jeg som syntes omtalen var detaljert og bra. Skjønner jo nå som du påpeker feilbruken av ordet forbilledlig at hele omtalen var bortkastet å lese....

5437407[/snapback]

 

 

he he he

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234
Vel, jeg behøver vel ikke å kommentere flere ganger om hva jeg synes om omtalene her på nettstedet..

 

Å nei, jeg som syntes omtalen var detaljert og bra. Skjønner jo nå som du påpeker feilbruken av ordet forbilledlig at hele omtalen var bortkastet å lese....

5437407[/snapback]

 

Hei der Arokh, spydigheter ser jeg helst at du holder deg unna. Du har tydeligvis ikke vært her lenge nok til å skjønne hva jeg snakker om, og det har jeg forståelse for.

 

mvh

Lenke til kommentar
Vel, jeg behøver vel ikke å kommentere flere ganger om hva jeg synes om omtalene her på nettstedet..

 

Å nei, jeg som syntes omtalen var detaljert og bra. Skjønner jo nå som du påpeker feilbruken av ordet forbilledlig at hele omtalen var bortkastet å lese....

5437407[/snapback]

 

Hei der Arokh, spydigheter ser jeg helst at du holder deg unna. Du har tydeligvis ikke vært her lenge nok til å skjønne hva jeg snakker om, og det har jeg forståelse for.

 

mvh

5437731[/snapback]

 

 

Til din informasjon kan forbilledlig brukes om utførelsen av menyer, altså kan strukturen - den kan være mønsterverdig utformet.

 

Slapp litt av :D

Lenke til kommentar
Hei der Arokh, spydigheter ser jeg helst at du holder deg unna. Du har tydeligvis ikke vært her lenge nok til å skjønne hva jeg snakker om, og det har jeg forståelse for.

 

Utrolig comeback, har full forståelse for at du ikke skjønner at posten din var totalt meningsløs.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

At min subjektive mening også gror affeksjon og "fornuft"-rot hos andre ser jeg bare på som positivt.

 

Jeg kan forøvrig ikke ta deg over en seriøs lest arokh, og ser meg nødt til å ignorere deg og dine påstander til du har noe fornuftig å legge til denne diskusjonen. Lykke til!

 

(Og da også holde oss til trådens emne.)

 

mvh

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
At min subjektive mening også gror affeksjon og "fornuft"-rot hos andre ser jeg bare på som positivt.

 

Jeg kan forøvrig ikke ta deg over en seriøs lest arokh, og ser meg nødt til å ignorere deg og dine påstander til du har noe fornuftig å legge til denne diskusjonen. Lykke til!

 

(Og da også holde oss til trådens emne.)

 

mvh

5439935[/snapback]

 

 

...og temaet i posten er "gramatikk i hverdagen"? sorry, men jeg klarte ikke dy meg. :)

 

fint a fa noe a smile over sann pa kvelden her borte. :tease:

Lenke til kommentar
Vel, jeg behøver vel ikke å kommentere flere ganger om hva jeg synes om omtalene her på nettstedet..

 

Å nei, jeg som syntes omtalen var detaljert og bra. Skjønner jo nå som du påpeker feilbruken av ordet forbilledlig at hele omtalen var bortkastet å lese....

5437407[/snapback]

 

Hei der Arokh, spydigheter ser jeg helst at du holder deg unna. Du har tydeligvis ikke vært her lenge nok til å skjønne hva jeg snakker om, og det har jeg forståelse for.

 

mvh

5437731[/snapback]

Fint at du i hvert fall holder deg langt unna spydigheter, da....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...