Gå til innhold

Omtale av World Racing 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trodde den fikk litt bedre karakter, men er smak og behag og jeg har bare spilt demoen,,og på tv og prosjektor.

Syns grafikken var veldig fin og store baner som jeg kunne utforske. kjøre opp i fjellet er artig :)

 

Men er det noe jeg virkelig hater så er det denne strikkeffekten.

Den syns jeg er tåpelig.

 

kan jo bare surre bak de andre bilene da og vente til det nermer seg mål og kjøre forbi.

 

Det er ialefall veldig tydelig på nfs most wanted.

Lenke til kommentar

Du kan i teorien kjøre hvor du vil. Spillet foregår ikke på individuelle baner, men i store miljøer (hvor hvert løp foregår på en spesiell trasé). Banene er merket på kartet, og det er i tillegg store "piler" (som i f.eks. Need for Speed Most Wanted) som peker vei (men i motsetning til i NFS:MW kan du kjøre rett gjennom dem om du vil, de eksisterer ikke som objekter du kan krasje i). Men det forventes stort sett at du følger den fastlagte traseen for hvert løp, med mindre det er et sjekkpunktløp.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Beklager stor bump.

Synes spillet ser veldig morsomt ut selvom det begynner å bli litt gammelt :) Har derfor noen spørsmål om spillet jeg håper dere kan svare på ;)

 

1. Fungerer spillet på Windows Vista?

2. Selges spillet i vanlige butikker enda?

3. Kan du bruke Xbox 360 kontrollere i spillet?

4. På bildene er det bilde av noen baner. Er det mye bane kjøring?

5. På bildene er det også bilde av noe SUV biler. Kan disse brukes på vanlig vei i spillet?

 

Veldig bra omtale :)

 

Håper på svar :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...