Gå til innhold

Her er den nye Nintendo Switch-konsollen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Called it. Dere glemmer at firmwaren til Nintendo er cracka og alt står der. Kommer ikke noe kraftigere switch. Og de har enda lang tid på seg siden next gen spill utsettes mer og mer. Nintendo tjener flesk på å vente her og være den eneste konsollen som faktisk er tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Alle: gleder meg til Nintendo Switch Pro med bedre kraft og oppløsning kommer i 2021.

Nintendo: her er samme Switch, men vi har inkludert en OLED skjerm.

Jaja, logikk og Nintendo... :p

Det er ikke verdt å betale 4000kr for denne når man allerede har en Switch.

Håper Nintendo kan lage en Switch med bedre prosessor og oppløsning i 2022.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Blir forhåndsbestilt med engang her. Fantastisk nyhet. Fin oppgradering frem til den nye generasjonen kommer om 3-4 år fra nintendo med sterkere innmat. 😃

Blir litt for fantasifullt å tro at nintendo ville komme med kraftigere innmat allerede nå, prisen ville blitt for drøy. Kanskje en enda bedre løsning venter om 3-4 år også. Spår en massiv boost i salg for nintendo igjen nå, passer som hånd i hanske å slippe denne samtidig med metroid spillet 8 oktober. Nintendo gjør mye riktig denne generasjonen. 

Endret av DennisNyg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 hours ago, GnilreG said:

Va er det som er så slitsomt med 24-30 fps? Har spillt litt mario på switch og det fungerte nå helt fint.

Det er rimelig smertefullt for meg å spille Monster Hunter Rise på switchen med godt merkbar lag samt mange kompromisser på grafikken når andre spill kjøres i ekstremt høy kvalitet og FPS på PS5 og PC. Utrolig kjipt at de ikke oppgraderer hardwaren, kan ikke helt forstå den begrunnelsen. Jeg hadde gladelig kjøpt meg ny switch om det førte til bedre ytelse på spillene, for meg er det største bakdelen til switch.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
GnilreG skrev (9 timer siden):

Er Mario i 60 fps ja :) Trudde alle spillene var 24-30 siden det ble nevnt. Har ikke switch selv bare testet litt av en venn :)

60fps + på OLED er gull! Prøv søppelspill som Hyrule Warriors: Age of Calamity med  ræva blues fps som ikke ligner grisen, så tror jeg du skjønner hva vi mener. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
LarZen skrev (12 timer siden):

"Mobil spill" til +600kr og elendig ytelse. Og nå dette…. Nintendo er seg selv lik 😆

Tja, det er jo helt innafor å si at Switch sliter med ytelsen, og det er greit å si at du personlig ikke liker spillene, men det å kalle spillene for mobilspill er litt overdrevent. Mulig du klarer å få noen Nintendo fanboys på kroken som blir litt snurt da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...