Gå til innhold

Fallout 76 introduserer en haug med nyvinninger i Wild Appalachia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste som er bra med Fallout 76 er musikken, og den har ikke Bethesda laget.

Ser at de er veldig forsiktig med å pynte for mye på videoen, var ikke mye 16 ganger mer detaljer her.

Må bare le når jeg tenker på det. Fallout 76 ser ti år gammelt ut.

 

Ti? Selve engine er 7 år gammel nå, men deler av koden er nå hele 17 år gammel (fra morrowind)

Lenke til kommentar

Det eneste som er bra med Fallout 76 er musikken, og den har ikke Bethesda laget.

Ser at de er veldig forsiktig med å pynte for mye på videoen, var ikke mye 16 ganger mer detaljer her.

Må bare le når jeg tenker på det. Fallout 76 ser ti år gammelt ut.

 

Veldig enig! Dette er verre grafikk enn GTA V på ps3/xbox360, som er en hel konsoll-generasjon eldre.

Lenke til kommentar

 

Det eneste som er bra med Fallout 76 er musikken, og den har ikke Bethesda laget.

Ser at de er veldig forsiktig med å pynte for mye på videoen, var ikke mye 16 ganger mer detaljer her.

Må bare le når jeg tenker på det. Fallout 76 ser ti år gammelt ut.

 

Ti? Selve engine er 7 år gammel nå, men deler av koden er nå hele 17 år gammel (fra morrowind)

Jeg er klar over det. Men ta Skyrim som er laget på samme grafikk motor, ser mye bedre ut enn Fallout 76.

Jeg grøsser med tanke på at neste Elderscrolls og Starfield er på samme motor. Det er vel grenser for hvor langt denne motoren kan presses og oppgraderes. Grensen var vel Skyrim...

Lenke til kommentar

Lurer på hvor mange av dere som skriver negative ting om Fallout 76 som faktisk har spilt det. Det er faktisk et rimelig bra spill.

 

Det har mest med måten Bethesda har lansert spillet jeg ikke liker. Alt fra å si det er npcs og masse story, til den søppelsekken bagen etc etc. Støtter ikke slik oppførsel med penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...