Gå til innhold

– Vi er ikke skuffet over Destiny 2: Forsaken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte Destiny 2 like etter release. I dag er det gratis. Kjøpte season pass en drøy måned før det var inkludert med Forsaken. Er redd for å kjøpe Forsaken i fare for at det er gratis neste uke...

 

Forsaken blir ikke gratis med det første, tviler på at det noensinne blir det heller.

Hvis du liker Destiny bare en smule så anbefaler jeg Forsaken. Det tilfører utrolig mye til spillet. Jeg har selv ca 2000 timer med Destiny. De to forrige DLC'ene var elendige.

Hvorfor folk klager på at ting blir gratis bare fordi de har betalt for det før fatter jeg ikke.

Lenke til kommentar

Spillet trenger mer pvp-variasjon. Noe mer world pvp kanskje? Gambit var kjekt å få inn.

 

Gambit er gøy men som solospiller er det er mareritt. Er så mange som ikke kan spille det som ødelegger kampene. Og en kamp varer for lenge, det skulle kun vært kun 1 runde. Heller øke antall motes litt.

Flere Gambitvariasjoner kommer til våren (season of the drifter) og flere pvpendringer/moduser kommer også

Lenke til kommentar

Forsaken blir ikke gratis med det første, tviler på at det noensinne blir det heller.

Hvis du liker Destiny bare en smule så anbefaler jeg Forsaken. Det tilfører utrolig mye til spillet. Jeg har selv ca 2000 timer med Destiny. De to forrige DLC'ene var elendige.

Hvorfor folk klager på at ting blir gratis bare fordi de har betalt for det før fatter jeg ikke.

 

Blir nok kjøp etterhvert, men foreløpig har jeg nok av andre spill som tar opp det lille jeg har tid til spilling. :)

 

At spillet nå er gratis er forsåvidt greit. Det jeg ikke liker er modellen Destiny benytter. Man må i praksis betale for noe nytt for å være med å spille. Og hittil føler jeg ikke Destiny 2 er i nærheten av å være verdt det jeg har gitt for det. Så må jeg i praksis ut med 300 kroner til for å få den versjonen som kanskje er verdt noe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Off, Activision... sånt må drepes før det legger egg sier jeg bare. Sikkert ikke mange årene før spillbransjen slik vi kjenner den i dag er blitt en total saga blott i jakten på profitt og alt vi sitter igjen med er lackluser, gimmicky, easy profit spill og alskens møkk til mobil og nettbrett.

 

Nja, spill som Red Dead 2, Spiderman og God of War viser heldigvis at det fortsatt er et marked for ordentlige spill, og ikke bare slikt Game as a Service-ræl.

Lenke til kommentar

"Vi er skuffet over at oppfølgeren vi slapp etter 3 år, til et spill vi sa skulle vare i 10 år. Hvor vi har tvunget inn mikrotransaksjoner der spillerne før fikk dem som belønninger. Og hvor spillerbasen deles opp bevisst ved å fjerne tilgjenglighet til innhold, til det som før var en del av grunnspillet, for de som ikke betaler for ekstrainnhold, ikke gjør det like stort som Halo."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bungie har seg selv å takke når de lanserer et ned strippet D1. Også prøver å redde det med Forsaken igjen. D1 var et spill som på mange måter leverte, men der manglet casual gamere pga de slet med å finne noen å spille med. Så blir D2 lansert, hvor causal gamere blir mer vektlagt, og hardcore fans blir stuet bort i et hjørne. D2 var et spill jeg brukte kanskje en mnd på i starten, også tok det opp igjen når ny dlc slapp. Nå er det nok for min del, Forsaken i mine øyne var ikke nok til å redde spillet. Det var moro i starten, man fikk noe av D1 følelsen tilbake etter å lete etter lore. Men Bungie slapp denne dlcen alt for sent. For hardcore spillere hadde for lengst rømt spillet. Bare se på de store youtube stjernene som Willisgaming, Datto, og JMPdoubleX. Jeg synes D2 hadde et potensiale, men jeg har på ingen måter det samme spilletiden i D2 som D1. På toppen av det hele, Bungie dreper den personen i spillet som skaper humor. Zavala er den som burde bli drept, grumpy old man ingen bryr seg noe om.

 

Nei nå sitter jeg bare å venter på Division 2 og Anthem.

Lenke til kommentar

 

Kjøpte Destiny 2 like etter release. I dag er det gratis. Kjøpte season pass en drøy måned før det var inkludert med Forsaken. Er redd for å kjøpe Forsaken i fare for at det er gratis neste uke...

 

Forsaken blir ikke gratis med det første, tviler på at det noensinne blir det heller.

Hvis du liker Destiny bare en smule så anbefaler jeg Forsaken. Det tilfører utrolig mye til spillet. Jeg har selv ca 2000 timer med Destiny. De to forrige DLC'ene var elendige.

Hvorfor folk klager på at ting blir gratis bare fordi de har betalt for det før fatter jeg ikke.

Mitt problem er at jeg har brukt "nokk" penger på dette spillet. Slik spillet var ved release var det ikke et godt kjøp. At vi måtte betale enda mer for å få et "sikkerlig" produkt er rett og slett feil!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Helt enig. Var nesten ingen ting å drive med på max lvl at launch. Dette opplegget med at weekly ga bedre rewards enn alt annet gjorde at det var verdt å spille 2-4 timer i uka. 

 

I spill som dette blir du helt ute om du ikke har tilgang på content også. Nytter ikke loffe rundt på lvl 20. Når alle spiller med/mot lvl 50 stuff. Og det blir vel ikke akkurat laga mye nytt gratis lvl 20 innhold heller.  Så om du faktisk skal spille så "må" du ha exp packene. og det er hva da? 800kr oppå fullprisen av spillet.(utenom tilbud) 

 

Det som irriterte meg kanskje aller mest er at når jeg hadde kjøpt spillet og første exp. Så fantes det ingen pakke jeg kunne kjøpe, få en god pris for å starte spille igjen. Jeg måtte da ut med 200 for exp nummer 2 og 400 for forsaken.  Nye spillere kunne få destiny2+alle exp packs for akkurat samme pris. Da tenker jeg at de ikke ønsker jeg skal spille :p  

Lenke til kommentar

 

Spillet trenger mer pvp-variasjon. Noe mer world pvp kanskje? Gambit var kjekt å få inn.

 

Gambit er gøy men som solospiller er det er mareritt. Er så mange som ikke kan spille det som ødelegger kampene. Og en kamp varer for lenge, det skulle kun vært kun 1 runde. Heller øke antall motes litt.

Flere Gambitvariasjoner kommer til våren (season of the drifter) og flere pvpendringer/moduser kommer også

Hele motsanderteamet bruker sleeper stimulant = automatisk tap uansett.

Lenke til kommentar

Ble forsåvidt kjempe skuffet over hele D2, Forsaken er ikke noe unntak og gjorde egentlig bare spillet slik det burde ha vært fra starten av.

D2 har vært dårligere en D1 hele veien og det på alle mulige tenklige måter.

Bungie kan si akkurat hva de vil de, det er de som har fucket opp hele Destiny opplevelsen for flere hundre tusen spillere så det hjelper nok ikke noe særlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...