Gå til innhold

Netflix har gitt oss det første klippet av Supermann-skuespilleren som Geralt i The Witcher-serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, etter å ha sett MI: Fallout var jeg egentlig ganske gira på Cavill som Geralt. Men hair & make-up gjengen har en liten jobb å gjøre. Ser alt for mye ut som Legolas her. Hvorfor ikke bare gjøre han omtrent som han så ut i MI: Fallout, bare med hvitt/grått hår og litt lengre hår? Håret her er alt for langt forøvrig. Greit at de baserer seg på bøkene, og at det ikke har noe tilknytning til spillene, men man har liksom et etablert inntrykk av hvordan Geralt skal se ut. Gjør seg ingen tjenester med å gå bort fra det.

Lenke til kommentar

7/10 not enough beard

Geralt har ikke mye skjegg i hverken Witcher 1 eller Witcher 2, kun i 3, og i bøkene er han i tillegg langt tynnere (spinkel er vel kanskje passende ord), og også mer pinglete og emo enn det supertrente overmennesket han fremstår som i spillene.

 

Så det kommer helt an på hvor de henter inspirasjonen fra. Hvis de er mest mulig tro mot bøkene, så kan nok utseendet vi så i klippet fra Netflix være mer "riktig" enn det i spillene.

 

Nå synes jeg ikke at klippet var så bra, vanskelig å gjøre seg inntrykk av utseendet, men ser for meg ut som en mellomting mellom bøkene og spillene. Synes også han så litt vel blid ut. :p

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt tro på dette kan bli bra, men håper at de sminker ham litt mer til å se umenneskelig ut. Det er en stor del av skildringen av Geralt at folk er livredd Witchers fordi de ser ut som monstre(veldig bleke, dyreøyne og lignende). Versjonen i spillene var ikke dårlig, men litt for kjekk for hvordan bøkene skildrer ham.

Lenke til kommentar

Eg synest Henry Cavill fortener å bli identifisert med namn, ikkje kun som "Supermann-skuespilleren". For min del seier begge delar like lite, men namnet har lettare for å feste seg om ein ser det i overskrifter her og der. Gamer insisterer på å kalle ham Supermann-skuespilleren.

 

Han har eit litt yngre uttrykk enn eg har sett for meg gjennom å lese bøkene, men me veit vel ikkje heilt kva tid serien skal starta i. Uansett vil nok Cavill bli brukt heile veien, sjølv i "nyare" tid med Ciri-historia. Det vart kanskje litt for mykje Legloas med Cavill, mens eg gjerne skulle sett eit litt meir hardbarka og røft andlete.

 

Nå synes jeg ikke at klippet var så bra, vanskelig å gjøre seg inntrykk av utseendet, men ser for meg ut som en mellomting mellom bøkene og spillene. Synes også han så litt vel blid ut. :p

Sidan serien skal appellere til veldig mange, òg dei utan noko kjennskap til bøker og spel, så er det vel ein fare for at han blir langt lystigare enn i bøkene. Trenden i dag er at heltane er rappkjefta, sjølvsikre og verdsvante, men Geralt passar ikkje heilt inn i den forma. Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Nå er jo Geralt i spillene intet annet enn en tolkning av hvordan han ser ut for CD Projekt sin side, serien blir slik jeg har forstått det 100% basert på bøkene og ikke spillene. Jeg er enig i at Cavill er litt for "pen og pyntelig" etter mitt eget bilde av geralt, men hverken Arret over øyet, skjegget eller den store muskuløse kroppen som geralt har i witcher 3 stemmer noe særlig overens med hva som blir beskrevet i bøkene.  Derfor syns jeg ikke samenligningen mellom spill geralt og Cavills portrett av gerralt som blir dradd frem veldig mye er en god sammenligning i seg selv. 

Endret av Evil-Duck
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...