Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 9 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sendte inn en mobil fredag 14. september. Nå 14 dager senere har jeg ikke mottatt penger (eller epost).

Det var vel snakk om utbetaling etter 5 virkedager...

Nå er pengene for innbyttemobilen på konto :-) 

20% rabatt med DNB supertilbud (hos Power), gratis trådløs duo lader og 2000 kr for en eldre galaxy mobil ble en bra deal for meg.

Lenke til kommentar

Vurderer denne telefonen sterkt da jeg jobber mye med google docs spesielt, men også med en nettside/WP.org.

Er dette en god telefon til slikt bruk?

 

Til daglig sliter jeg med at jeg må ha en pc/lap-top tilgjengelig for å kunne jobbe med dette grunnet for liten skjerm osv med mobilen jeg har idag.

 

Leser i tråden at det er gode muligheter for å få telefonen med diverse rabatter og tilbud.

Hvor er det mest gunstig å kjøpe denne telefonen idag hvis man ikke skal gjøre innbytte av gammel mobil eller binde seg til et abbonnement?

Lenke til kommentar

Vurderer denne telefonen sterkt da jeg jobber mye med google docs spesielt, men også med en nettside/WP.org.

Er dette en god telefon til slikt bruk?

 

Til daglig sliter jeg med at jeg må ha en pc/lap-top tilgjengelig for å kunne jobbe med dette grunnet for liten skjerm osv med mobilen jeg har idag.

 

Leser i tråden at det er gode muligheter for å få telefonen med diverse rabatter og tilbud.

Hvor er det mest gunstig å kjøpe denne telefonen idag hvis man ikke skal gjøre innbytte av gammel mobil eller binde seg til et abbonnement?

Bruker selv Note 9 til å lese arkitekt-tegninger og "small print" ingeniør tegninger, så burde fungere perfekt til google.docs :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bruker selv Note 9 til å lese arkitekt-tegninger og "small print" ingeniør tegninger, så burde fungere perfekt til google.docs :)

 

Jess, den burde jo det :)

Vurderer det sterkt, men er jo en del penger.

 

Pr. idag har jeg en Samsung J3 :rofl: og den fungerer på ingen måte til det jeg trenger den til.

 

Har startet lesingen av denne tråden...kommet meg til side 4 nå... :huh:

Lenke til kommentar

Jess, den burde jo det :)

Vurderer det sterkt, men er jo en del penger.

 

Pr. idag har jeg en Samsung J3 :rofl: og den fungerer på ingen måte til det jeg trenger den til.

 

Har startet lesingen av denne tråden...kommet meg til side 4 nå... :huh:

Absolutt mye penger for noe man har i lomma mesteparten av dagen(i mitt tilfelle)

 

Samsung J3 ja, da blir jo det en ren revolusjon for deg med en slik oppgradering?

 

Hadde selv Samsung S6 før denne, my mind was blown!

 

Lykke til i telefon-jakten! håper du blir fornøyd uansett hvilket valg du ender opp med :)

Endret av kla3torsk1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har startet lesingen av denne tråden...kommet meg til side 4 nå... :huh:

Du får si ifra om det er noe du lurer på da, du kan forsåvidt nesten hoppe over en del av de første sidene da det er mye "hvem har fått telefon og fra hvor" :p

 

Antar du har fått med deg at Note 9 (og S9) har Dual-SIM

 

Har du sett på DeX løsningene Samsung har?

Lenke til kommentar

Du får si ifra om det er noe du lurer på da, du kan forsåvidt nesten hoppe over en del av de første sidene da det er mye "hvem har fått telefon og fra hvor" :p

 

Antar du har fått med deg at Note 9 (og S9) har Dual-SIM

 

Har du sett på DeX løsningene Samsung har?

 

Takk for det Marius :)

 

Dual sim har jeg ikke behov for.

Skal sjekke ut DeX imorgen :)

 

Hadde de hatt den inne i fysisk Elkjøp her hjemme hadde jeg kjøpt etter jobb.

Da blir det nettbestilling.

 

Ser de har 128G til 9399kr hos Telia og anser det som det rimeligste kjøpet - siden jeg ikke ønsker demo-modell hos komplett.

 

Tipper jeg ender opp med LED-cover beskyttelse så sant ingen har noe drastisk negative erfaringer med den(?)

 

Ser i tråden at noen presiserer "8GB eller 4GB".

Vil dette si at det er 2 versjoner av telefonen?

Finner ikke info om dette dette i div nettbutikker.

 

 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...