Gå til innhold

Snapchat begynner å vise annonser du ikke kan hoppe over


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror nok SC gjengen har nok, det er jo et multimilliard dollar selskap.

 

Det betyr vel bare at aksjonærene har spytta inn såpass mye penger, og har trua på at de skal få igjen pengene i fremtiden. For at aksjonærene skal få avkastning må jo selskapet tjene penger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg tror nok SC gjengen har nok, det er jo et multimilliard dollar selskap.

Om de har nok eller ikke har ingenting å si, det faktum at du regelrett kaller de grådige for å ta betalt for noe som har vært gratis. Vitner mer om grådighet fra din side.

 

"Reklame" i SC er jo ikke akkurat noe nytt. Paid promotions og influencers har jo vært med lenge, kom ikke her og si at de ikke har tjent på dette. De sitter på en enorm brukermasse og mulighetene for å selge dyr reklame her bør være svært god, i tillegg er store deler av brukerne av typen "unge" som er lett påvirkelige i forhold til merkevarer og handler mye på impuls.

Lenke til kommentar

Reklame er den tingen eg skyr ingen midler for å bli kvitt. Kan rett og slett ikke fordra det, så takk pris for adblockers og at eg ikkje er hektet på disse utbredte appsa. Noe sier meg at det finnes en løsning også for de som liker snapchat, og ønsker reklamen dit peppern gror. 
Er det noe eg kunne betalt for, er det en god app for å blokkere apps, men disse ser ut til å være gratis. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spørs om de største forbrukerne går over til sms. Hva tror dere?

 

Vi har RCS nå på Telenor og Telia sine nettverk (inkludert underleverandører). Installér Android Messages og behovet for snapchat forsvinner.

Eventuelt bare FB Messenger.

 

Fuck tvunget reklame med lyd.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...