Gå til innhold

ANMELDELSE: Xbox One X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utvilsomt veldig mye kraft for pengene! Høydepunktet for min del med X er uansett at Microsoft viser hvor aggressive de kan være på hardware-fronten når de virkelig går inn for det og det gir meg store håp for neste generasjons konsoller da jeg synes denne generasjonen har vært kjedelig og skuffende på alle fronter.

 

Om MS nå kan lette litt på sløret og vise oss at de er minst like aggressive på spillfronten med massevis av storbudsjett titler og nysatsinger så kan dette bli bra!

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Hadde kjøpt denne om det ikke var for at alle god spillene er på playstation, alltid vært opptatt av hardware og god grafikk, men jeg føler konsollen har for få eksklusive titler, så i år skal jeg faktisk ønske meg en playstation pro til jul, solgte min playstation 4 for litt over 1 år tilbake for å vente på playstation pro, men så endte jeg opp med en gamer pc isteden xD

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Takk for anmeldelsen,

 

Spørsmål til anmelder. Har TV UE55JU7005 HDR?

Jeg har samme TV, men sliter med å finne ut av dette, selv ved hjelp av google.

 

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar

Dere skriver at forskjellen på en 1080p skjerm vil være minmal / knapt merkbar?

 

http://www.xboxygen.com/News/26025-Xbox-One-X-sur-TV-1080p-oui-c-est-plus-beau-et-on-le-prouve?lang=fr

 

Skjønner ikke bæra av fransk men denne siden viser screenhots fra One S og One X begge fra 1080p TV - og forskjellen er jo enorm i så å si alle spillene.

 

Sånne ting vil vel være veldig avhengig av spillet.

Lenke til kommentar

 

Dere skriver at forskjellen på en 1080p skjerm vil være minmal / knapt merkbar?

 

http://www.xboxygen.com/News/26025-Xbox-One-X-sur-TV-1080p-oui-c-est-plus-beau-et-on-le-prouve?lang=fr

 

Skjønner ikke bæra av fransk men denne siden viser screenhots fra One S og One X begge fra 1080p TV - og forskjellen er jo enorm i så å si alle spillene.

 

Sånne ting vil vel være veldig avhengig av spillet.

Det er jo selvsagt. Men alle spillene demonstret på den lenken viser store forskjeller selv på 1080p.

 

Spill som ikke får X Enhancment vil jo ikke være bedre verken på 4k eller 1080p. Men spill som har fått X Enhancments virker å være mye bedre også på 1080p. Både visuelt og potensielt framerates etc. Så argumentet om at man bør vente til man har 4K TV faller i grus.

Lenke til kommentar

Etter å ha prøvd PS4 Pro med 4K TV, har jeg absolutt blitt interessert i Xbone X. Problemet er bare at den er alt for dyr nå, og det er alt for få spill som utnytter kraften. Blir nok heller kjøp om et år eller to, når prisen er gått kraftig ned, og biblioteket er langt større. Klarer meg utmerket med vanlig Xbone nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For en anmeldelse, her skinner det gjennom at artikkelforfatter virkelig ikke ville si noe positivt om Xbox One X.

 

"...gi en hakket bedre ytelsesopplevelse enn PlayStation 4 Pro. Det er ikke nødvendigvis snakk om en hel verden av forskjell, men i noen tilfeller virker det som om det er nok til å vippe vektskåla i favør Xbox One X når man skal velge."

 

"en hakket bedre"

"ikke en hel verden av forskjell"

"tippe vektskåla"

 

 

Den pusher 30% flere TFlops, mer minne, raskere minne, raskere CPU, UHD Bluray, cross-platform eierskap og play, awesome bakoverkompabilitet, osv osv. Det er en MASSIV forskjell!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde kjøpt denne om det ikke var for at alle god spillene er på playstation, alltid vært opptatt av hardware og god grafikk, men jeg føler konsollen har for få eksklusive titler, så i år skal jeg faktisk ønske meg en playstation pro til jul, solgte min playstation 4 for litt over 1 år tilbake for å vente på playstation pro, men så endte jeg opp med en gamer pc isteden xD

 

Solgte PS 4 ?? Pro er ikke "så" mye bedre da en en normal ps4 tror du har driti på baret med å selge den men smaken er som baken!

Lenke til kommentar

Problemet med denne konsollen er at det finnes ikke spill som jeg er noe intresert i og de jeg liker kommer likevel på Windows 10 så å drive med en "Knotete" gamepad for å spille spill er ikke mye å rope hurra får!

Tror jeg venter på PS 5 istedet

 

Knotete gamepad spørs på hva man spiller, men mus og tastatur er jo ikke akkurat mindre knotete med alt for mange knapper til alt.

Lenke til kommentar

Elite kontroller, Atmos surround og stor skjerm - ligge strak ut i en deilig sofa - det er gaming!

 

Man kan kanskje bruke en pc til det - er det Atmos på pc spill?

 

Kontorstol, øreklokker og nesa inne i en skjerm - det fungerer bare ikke for meg.

 

Trodde jeg skulle klare meg med PS4 pro til multiplats, men suget etter X er for stort. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...