Gå til innhold

Threadrippers emballasje ser ut som en million kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på hvor mye billigere den kunne vært hvis de hadde puttet den i en vanlig traust pappboks. Dyr emballasje på produkter er noe jeg synes er merksnodige greier, det er jo innholdet man skryter av.

 

"Hei, jeg kjøpte [insert] i går, se på den fine boksen den kom i!", "Kan jeg se på [insert]?", "Nei, det er innpakkingen som er hovedattraksjonen."

Lenke til kommentar

Lurer på hvor mye billigere den kunne vært hvis de hadde puttet den i en vanlig traust pappboks. Dyr emballasje på produkter er noe jeg synes er merksnodige greier, det er jo innholdet man skryter av.

 

"Hei, jeg kjøpte [insert] i går, se på den fine boksen den kom i!", "Kan jeg se på [insert]?", "Nei, det er innpakkingen som er hovedattraksjonen."

 

Dessuten er vel MER plastsøppel det siste verden trenger i dag. :p

Lenke til kommentar

 

Lurer på hvor mye billigere den kunne vært hvis de hadde puttet den i en vanlig traust pappboks. Dyr emballasje på produkter er noe jeg synes er merksnodige greier, det er jo innholdet man skryter av.

 

"Hei, jeg kjøpte [insert] i går, se på den fine boksen den kom i!", "Kan jeg se på [insert]?", "Nei, det er innpakkingen som er hovedattraksjonen."

Dessuten er vel MER plastsøppel det siste verden trenger i dag. :p

 

Tror dere ikke dette er noe som fysiske butikker ønsker seg? Mer salg hvis varen ser litt flott ut på hyllen. Komplett, f.eks, skulle nok heller sett en OEM-type innpakning med 1/4 av volumet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tvilsomt at det blir AMD da en må kjøpe ny vannblokk

 

AMD’s Threadripper CPUs will include Asetek retention kits in the retail packaging for the product, though a cooler itself will not be included; at least, not in the initial launch of Threadripper products. From what we’ve seen of AMD’s unveiled box, it’s clear that no cooler is included, but the Asetek retention kit will permit all Asetek-made CLCs to mount Threadripper at launch. This would include popular products like the NZXT Kraken series, EVGA CLC series, and about half of Corsair’s coolers (the other half being CoolIT-made). The H100iV2 and H115i are included in the list of Asetek-made Corsair coolers, for clarity.

Lenke til kommentar

Hva er vits med den digre embalasjen for en liten cpu, er det ikke nok søppel på denne kloden? Det er faktisk en god nok grunn til at jeg aldri kommer til å kjøpe amd produkter.

Så med andre ord, du hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe noe ifra AMD, du bare måtte komme med litt oppgulp?

Det er mye idag som kan gjenvinnes for de som er opptatt av det, men det spørs jo om det udugelige søppel firmaet som henter søpla di bryr seg eller ikke.

 

Fortell meg hvilke andre ting du ikke kjøper også pga for mye embalasje, halv fulle potetgull poser er jo ett eksempel, de mega posene også er de så vidt halvfulle.

Og mens vi er i gang, hvorfor bruker de den satans plasten på sjokoladen, håper du ikke spiser sjokolade?

Melkesjokolade smakte 10 ganger bedre når det var sølvpapir og papir utapå, gud jeg hater smaken idag på sjokolade med plast rundt.

Det er så mye idag som har unødvendig mye embalasje på seg og er det sikkert at denne embalasjen er den som blir vanlig å få kjøpe?

De aller fleste har kjørt diverse lanserings stunt, så AMD er ikke akkurat de første til å gjøre noe sånt.

Endret av meg0709
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Tvilsomt at det blir AMD da en må kjøpe ny vannblokk

 

AMD’s Threadripper CPUs will include Asetek retention kits in the retail packaging for the product, though a cooler itself will not be included; at least, not in the initial launch of Threadripper products. From what we’ve seen of AMD’s unveiled box, it’s clear that no cooler is included, but the Asetek retention kit will permit all Asetek-made CLCs to mount Threadripper at launch. This would include popular products like the NZXT Kraken series, EVGA CLC series, and about half of Corsair’s coolers (the other half being CoolIT-made). The H100iV2 and H115i are included in the list of Asetek-made Corsair coolers, for clarity.

 

Bruker ikke AIO

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...