Gå til innhold

Threadrippers emballasje ser ut som en million kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror dere ikke dette er noe som fysiske butikker ønsker seg? Mer salg hvis varen ser litt flott ut på hyllen. Komplett, f.eks, skulle nok heller sett en OEM-type innpakning med 1/4 av volumet.

 

 

Plakat ved produktet, og en snasen boks som bare er en del av hylleoppbevaringen som disse ligger i, men som kunden ikke tar med seg? Som å gå i godtebutikk, bare at varene er bulk.

 

Alternativt pakke ute en og dandere litt rundt den.

Endret av G
Lenke til kommentar

 

 

Og mens vi er i gang, hvorfor bruker de den satans plasten på sjokoladen, håper du ikke spiser sjokolade?

EU-regler som sa at emballasjen måtte være tett, har jeg hørt.

 

Finnes det noe bedre å emballere med?

 

Før brukte de papir utenpå, og så sølvpapir inni. Noen eksklusive sjokolader har fortsatt sølvpapir inni, og papp utenpå. Men de har fått limt igjen sølvpapiret på en eller annen måte.
Lenke til kommentar

 

Og mens vi er i gang, hvorfor bruker de den satans plasten på sjokoladen, håper du ikke spiser sjokolade?

EU-regler som sa at emballasjen måtte være tett, har jeg hørt.

 

 

Bull fuckings shit, altså det stemmer helt sikkert, sier ikke at du juger, men uansett bull fuckings shit.

Ingen døde før i tiden av det, ingen hadde dødd nå heller, enda bedre grunn til å komme seg ut av alle disse dritt eu nazi reglene som bare Norge følger slavisk, enda vi ikke er med i EU engang.

Nå blei jeg kvalm å jeg som nettopp har spist, takk.

Norge, det mest ironiske og tilbakestående landet som eksiterer.

Nå må jeg nesten legge meg litt nedpå å gråte.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

 

 

 

Og mens vi er i gang, hvorfor bruker de den satans plasten på sjokoladen, håper du ikke spiser sjokolade?

EU-regler som sa at emballasjen måtte være tett, har jeg hørt.

 

Finnes det noe bedre å emballere med?

 

Før brukte de papir utenpå, og så sølvpapir inni. Noen eksklusive sjokolader har fortsatt sølvpapir inni, og papp utenpå. Men de har fått limt igjen sølvpapiret på en eller annen måte.

 

Jeg skrev bedre

Sølvpapiret er noe dritt

Lenke til kommentar

Her står det om den nye plastemballasjen: https://www.tu.no/artikler/glanstid-for-norsk-sjokolade/267863

 

Det står ingenting om EU-krav, så det var nok feil. Men noe av poenget er at den er tettere.

 

Ville ikke overrasket om EU gjorde noe så tåpelig. Men ser at Aldi Tyskland selger sjokolade på gamle måten, samt med papp rundt folien. Den er helt limløs og "åpen" - så antar EU ennå ikke har påbudt slikt tøv, selv om de sikkert vil :)

Lenke til kommentar

 

Fortell meg hvilke andre ting du ikke kjøper også pga for mye embalasje, halv fulle potetgull poser er jo ett eksempel, de mega posene også er de så vidt halvfulle.

Potetgull posene er full av luft for å beskytte potetgullet, ikke for å lure forbrukere

Posene har også luft i seg fordi du enkelt kan sjekke om de er tette eller ikke. Det vil også variere med potetene hvor mye en pose blir fyllt, f.eks kan en pose 200gr med si 60% fyllingsgrad (40% luft i snitt) bli overfyllt selv om innholdet bare veier 195gr ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...