Gå til innhold

FEATURE: Topp fem The Legend of Zelda-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig rart at Zelda - A Link to the past, ikkje er med her. Spesielt kor mykje de skryter over musikken i Wind Waker, som mange lydspor nettopp er orginalt å finne i A link to the past. Samtidig som at selvfølgelig førstnevnte fortjener ein top 5 plassering uavhengig av lydspor.

For min egen del savner jeg a link between worlds. I mine øyne en av de bedre opplevelsene jeg har hatt med zelda.

Lenke til kommentar

Jeg er, som de fleste andre her, ikke helt enig i lista. For min del ville nok Skyward Sword vært høyere opp (Please give ut a HD remake/remaster!), og DS-spillet bytta ut med ALTTP. Twilight Princess fortjener og en plass. Det er helt umulig å koke ned til en topp 5-liste, da de fleste hovedspillene er så gode at de fortjener å være med. Men jeg tror kanskje min liste vil se slik ut:

 

1. Wind Waker (HD)

2. Skyward Sword

3. Ocarina of Time (3D)

4. Twilight Princess (HD)

5. A Link to the Past

Lenke til kommentar

Mitt problem med skyward sword er vel mest hatet til wii kontrolleren som gjorde at jeg aldri spilte det noe særlig.

Enig med dette. Synd å måtte bli påtvunget noe slikt i det hele tatt. Wind Waker kom jeg heller aldri inn i på GameCube, men syns det var ganske kjedelig de timene jeg spilte. Wii U kastet jeg på hue og ræva ut dørene her får den nye utgaven kom, forferdelig konsoll. Så fikk aldri muligheten til å teste den utgaven heller, ikke at det i utgangspunktet fristet veldig mye heller.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...