Gå til innhold

Nintendo NX kan få bevegelseskontroll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Portabel og med bevegelses kontrollere. Høres ut som Nintendo tar sine 2 største gjennombrudd og smeller det samens.

 

Veldig spennende. Alt ana en en kopi av XBO og PS4 er positivt i mine øyne når det kommer til Nintendo. 

 

Så kjøp Wii U da?

 

Menst microsoft og sony finpuser hjulene så prøver nintendo støt med glitter og 3 kant hjul som faller samen og endrer til en 4 kant av og til.

 

Alle nintendo gimmic er bare "gøy" en liten stund til det bare blir kjedlig gimmic.

 

Jeg blir fornøyd om dei kan bare holde en standard og heller være mer brukervennlig, eksempel Wii U har stygt problem med at du må ha 3-4 typer kontrollere, fordi dei klarer ikkje gjøre en standard. Beste når eksempel bare 1 spill har support for vanlig kontroller some gamecube kontroller.

 

Det er virklig ingen ting gale å "kopi" med Nintendo still, ønsker bare og spille vanlige nintendo spill uten alt tullballe og ekstra kostnadende.

Lenke til kommentar

 

Alt ana en en kopi av XBO og PS4 er positivt i mine øyne når det kommer til Nintendo.

Hadde vært ålreit å kunne spille Zelda og Mario med en vanlig gamepad.

 

 

Ja det er jeg enig i. Får virkelig håpe at om det kommer bevegelses kontroller at dem har gjort en slags hybrid kontroll. Som kan virke i spill som er laget og designet rundt bevegelses kontroll. Og at den virker utmerket til helt vanlig spilling med å bevege stikker og trykke på knapper.

 

 

Portabel og med bevegelses kontrollere. Høres ut som Nintendo tar sine 2 største gjennombrudd og smeller det samens.

 

Veldig spennende. Alt ana en en kopi av XBO og PS4 er positivt i mine øyne når det kommer til Nintendo. 

Så kjøp Wii U da?

 

Menst microsoft og sony finpuser hjulene så prøver nintendo støt med glitter og 3 kant hjul som faller samen og endrer til en 4 kant av og til.

 

Alle nintendo gimmic er bare "gøy" en liten stund til det bare blir kjedlig gimmic.

 

Jeg blir fornøyd om dei kan bare holde en standard og heller være mer brukervennlig, eksempel Wii U har stygt problem med at du må ha 3-4 typer kontrollere, fordi dei klarer ikkje gjøre en standard. Beste når eksempel bare 1 spill har support for vanlig kontroller some gamecube kontroller.

 

Det er virklig ingen ting gale å "kopi" med Nintendo still, ønsker bare og spille vanlige nintendo spill uten alt tullballe og ekstra kostnadende.

 

 

Ja Nintendo prøver på mye rart og ja dem går på tryne noen ganger. Men det er det at dem prøver nye ting som gjør at jeg digger Nintendo. 

 

Som jeg svarte over deg så håper jeg det blir en slik type kontroll. Og at dem har klart å designe den bra nok slik at den vil virke like bra til vanlig tradisjonell spilling som bevegelses kontroll ala endel Wii spill med Wiimote.

 

Hvorfor ikke bare kjøpe en WiiU? Vel den konsollen er mer eller mindre skrinlagt av Nintendo nå. Den hadde endel fine ting ved seg men om ryktene stemmer med NX så tror jeg nesten WiiU bare var et dårlig forsøk på hva NX kommer til å bli.

 

Det gjenstår å se selvfølgelig. 

Lenke til kommentar

Men Nintendo ser ikke ut til å ta til seg kritikk, og gjør samme skiten på nytt hver gang når stakkars folk bare vil ha en normal jævla kontroller  :rofl:

 

Nintendo kjører sitt eget løp, men de hadde aldri vært aktuelle i dag hvis de hadde ikke hadde fokus på spillopplevelsene. "Normal jævla kontroller" er nok ikke utfordringen deres. 

Lenke til kommentar

Skulle ønske Nintendo gikk tilbake til røttene, liker ikke utviklingen som begynte med Wii. Savner tiden med Super Nintendo, mener og huske denne konsollen hadde et enormt utvalg av spill?

 

 

Wii og (3)DS er nok grunnen til at de fremdeles er blant oss i dag, og ikke har blitt en skygge av seg selv, slik som Sega. SNES hadde 700+ spill, som er temmelig mange (sikkert en høy andel shovelware), men en må også huske på at dagens spill er mye vanskeligere og tidskrevende å produsere

Lenke til kommentar

Akk ja. Alt eg ønskar meg er ein brukbar konsoll, med eit ok høve mellom ytelse og pris, der eg kan spele Nintendo-spel med ein normal kontrollar. Dessverre tvilar eg på at det er det Nintendo vil levere. Eg tippar på ein overprisa boks med dårleg ytelse og ein eller fleire gimmick-kontrollarar som er mindre presise, reduserar innlevinga, og kostar ei formue.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Savner gode gamle SNES>N64>Gamecube kontroller systemet. At nintendo hadde fighting spill og masse titler. Nå har de nesten ingen spennende titler utenom marioparty/mariokart og zelda.

 

Men blir kjipt å kjøpe en konsoll for 3-4spill. Savner de gode gamle fighting spillene og gode multiplayerspill. Wii u var jo en flopp, god ide men at man MÅ bruke den for å kunne spille var kjipt. Likte "xbox" variant kontrollene du kunne kjøpe vedsiden av men én måtte sitte med gamepaden

Lenke til kommentar

Men Nintendo ser ikke ut til å ta til seg kritikk, og gjør samme skiten på nytt hver gang når stakkars folk bare vil ha en normal jævla kontroller  :rofl:

 

Hvordan kan de gjøre det samme på nytt når det samtidig påstås at de gjør noe nytt hele tiden?

 

Ellers var jo bevegelseskontrollen på Wii en knallsuksess.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...