Gå til innhold

Far Cry Primal låner mer av Far Cry 4 enn vi visste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så Bethesda reiser til Boston og tar bilder, og bygger opp en verden rundt hva de finner der, en detaljert og spennende verden med en god representasjon av Boston området.

 

CD Projekt Red bygger en fantasy verden fra bunnen av, med stor inspirasjon fra Øst-Europeisk og Skandinavisk kultur, og den ser faktisk syk ut fra ett google maps perspektiv, som om det er ekte landskap.

 

Men Ubisoft, nei de bare kopierer det samme kartet en gang til. Hvorfor legge noe arbeid i det når man kan selge det for 500 kroner med ett nytt skin. ARGH!!!

 

Nå vet ikke jeg om Primal er et godt spill ellers, så skal ikke uttale meg om det, men den latskapen mange utviklere viser plager meg. Hvis de ikke legger inn den ekstra innsatsen for at ting skal føles unikt og se bra ut, hvorfor skal vi bry oss? Bruk i det minste mer enn 18 måneder på å lage ett spill neste gang. Ja jeg stod opp på feil fot idag.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ikke sjokkerende, de forrige far cry spillene har lignet ufattelig mye på hverandre bare med annen tema. Far cry 3 og 4 er dønn like bare i annen setting. Kunne i det minste forbedret gameplayet som er gørr kjedelig men nei. 

Men igjen, spillet er jo toppselger så dem kommer nok ikke til å endre vanene.

Lenke til kommentar

Forstår enda ikke hvorfor noen gidder å spille Far Cry etter nr 2 kom ut.. Far Cry var sin greie når det kom ut, og Far Cry 2 tok det et steg videre. Siden den gang har vært gjennomgående oppgulp, og Primal er vel bare Far Cry i ny drakt. Er jeg alene om å føle at selve motoren til spillet, er ufattelig dårlig sammenlignet med andre spill?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Plot twist, det er Kyrat. I FORTIDEN!

 

*x-files*

 

Nei, fjellene rundt er for små. Kyrat var jo i Nepal eller deromkring. Mens fjellene er mer små åser i Primal.

 

Eneste virkelig store fjellene de har er noen spir som minner om The Dolomites i Italia.

 

Isbreen som står rett opp som klippen i Løvenes Konge har de også gjort totalt feil. Isbreer ser ikke slik ut.

 

Alt i alt er mappet laget av urbane gutter som aldri har ligget i telt i naturen...

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva jeg skal mene om ubisoft. Dette er jo slapt av dem, samtidig som det kanskje er en smart måte å spare tid på også... Eller..? Nevertheless sitter jeg her å gleder meg over Division dvdene mine, som jeg dessverre ikke får brukt ennå, siden dørene der er låst fram til den 8. :/

Lenke til kommentar

Ser ut som de har brukt samme height map opp igjen. Er mange som gjør det.

 

Ubisoft og Activision er fæle til å bruke opp igjen alle tingene sine og selge dyrt. Assassins Creed og Call of Duty release hvert år...

 

EA gjør det samme med sport serien sin, Fifa osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...