Gå til innhold

Slik ser Star Wars Battlefront ut i 4K-oppløsning med masse grafikkfiltre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyren som gjør Darth Vader er en kul kar, hadde en serie som het Chad Vader på Youtube 2007-2012, nå er han Darth Vader i alle Star Wars spillene etter at George Lucas så dem i 2008.

Weird og se da jeg kjenner han ganske godt, visste ikke at han var med her engang.

Endret av Realzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ganske heftig! Men det koster jaggu også. Sånn sett så er det konge hva en får ut av en konsoll til 3200kr. 

 

Enkelte er jo fornøyd med middelmådighet. Mange av oss foretrekker kvalitet.

Dagens blærete kommentar. Ikke alle har mulighet til å kline til uansett hva de foretrekker.

 

 

Ikke alle kan ha råd til alt. Hvem har sagt jeg har råd til dette?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Enkelte er jo fornøyd med middelmådighet. Mange av oss foretrekker kvalitet.

 

 

Er det noe jeg har lært etter et par tiår. Så er det at kvalitet og da ytelse i form av topp grafikk. Ikke nødvendigvis betyr at en har det mer moro. Sist jeg regnet på det så hadde jeg brukt i underkant av 100.000kr på PC siden jeg startet (vet ikke om det er mye eller lite iforhold til normen av folk med denne interessen..kanskje litt lavt?). Og ja det har vært gøy.

 

Men jeg har det like gøy med min rimelige og i dine ord middelmådige PS4. Så får du kose deg med kvaliteten din :)

 

 

Selvfølgelig vil du prøve å rettferdigjøre ditt valg. Helt normalt det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Enkelte er jo fornøyd med middelmådighet. Mange av oss foretrekker kvalitet.

 

 

Er det noe jeg har lært etter et par tiår. Så er det at kvalitet og da ytelse i form av topp grafikk. Ikke nødvendigvis betyr at en har det mer moro. Sist jeg regnet på det så hadde jeg brukt i underkant av 100.000kr på PC siden jeg startet (vet ikke om det er mye eller lite iforhold til normen av folk med denne interessen..kanskje litt lavt?). Og ja det har vært gøy.

 

Men jeg har det like gøy med min rimelige og i dine ord middelmådige PS4. Så får du kose deg med kvaliteten din :)

 

 

Selvfølgelig vil du prøve å rettferdigjøre ditt valg. Helt normalt det.

Det er fint og bra å være kvalitetsbevisst, men blir kvalitet en forutsetning for å nyte kunsten vil jeg si man har et problem! Det gjelder like mye gaming som feks hifi vs musikk, bildekvalitet vs film, gourmet vs et hyggelig lag, osv, osv.

 

Selv har jeg både topspecca pc og ps4, og selv om jeg gamer mye på pcen så savner jeg ingen verdens ting når jeg koser meg i stua med konsollen. Det viktigste er uansett spillene...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...