Gå til innhold

Gears of War blir pussa opp for Xbox One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper det er en ekte remake. Det hadde vært skuffende om de bare tok originalspillet og oppgraderte det til 1080p/60fps.

 

Dersom det er en såkalt "remastered edition", så bør de i hvert fall ikke ta full pris for spillet.

 

 

 

Om dette er tilfellet så håper jeg iallefall at de går samme rute som Halo master chief collection og slipper ut alle spillene i en stor spillpakke og ikke slik som God of War 3 hvor du får ett spill remastered.

 

Om det er bare Geow1 så er det ikke så interessant. Om det er Geow 1-3+Judgment for en grei pris så kan jeg være med på det. Har spilt alle i serien så akkurat som med Master Chief samlingen så vil jeg heller bare vente da uansett til den er å få tak i meget billig.

Lenke til kommentar

Håper de slenger det på Steam med støtte for controller, jesus christ da hadde GoW faktisk hatt en sjanse til å bli noe mer en et nisje-spill med vegg-kontroll. :p

 

GoW og Halo var de største skytespill-seriene på konsoll for min del, husker ikke så mange skytespill på PS faktisk, anyway, good shit.

 

I have a rendezvous with death.. Dayum jeg elska GoW, synd den tid er forbi, hadde lett kjøpt samlinga på PC om de hadde gjort noe slikt.

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Gears 1 var forsåvidt ett greit spill. Imponerende grafikk som viste hva xboxen var god for. Også en internsang setting og verden. Men gameplayet var utrolig kjedelig. Dessverre gjorde det cover shooters populært. En sjanger som har sneket seg inn å ødelagt så utrolig mange spill. Dukk, skyt, dukk, skyt, dukk skyt, i det uendelige. Uff :(

Lenke til kommentar

 

Håper det er en ekte remake. Det hadde vært skuffende om de bare tok originalspillet og oppgraderte det til 1080p/60fps.

 

Dersom det er en såkalt "remastered edition", så bør de i hvert fall ikke ta full pris for spillet.

 

 

Ingen fare. Xbone klarer ikke 1080p/60fps. :p

 

Huhu. Dårlig forsøk på en vits. Det er klart den klarer 1080p/60fps dersom det er snakk om en remaster. Bare se på Halo 3 og Halo 4 i TMCC.

 

Dersom det er en full remake så har jeg dog ingen forhåpninger om at spillet vil kjøre i 1080p/60fps. Sannsynligvis blir det 900p/60fps eller 1080p/30fps.

 

Lenke til kommentar

En spøk at xbone ikke klarer å kjøre en ekte remake i 1080p/60fps? Ja, men en svært dårlig en.

Sånn har det jo alltid vært for konsollspill generelt. Hvor ofte ser du høybudsjettsspill på konsoll kjøre i 1080p/60fps? Utviklerne er rett og slett nødt til å prioritere enkelte ting over andre.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...