Gå til innhold

Samsung slapp bilde av Galaxy S6 før lanseringen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge de holder fast på touchwiz så holder jeg meg langt unna alle samsung mobiler, blir nok en M9 på meg i år.

 

Forestår ikke hvorfor folk ikke liker touchwiz, jeg kan nesten ikke forestille meg en telefon uten.

 

Ellers bør nok overskriften redigeres. Slik som det står nå antyder overskriften at S6 allerede er blitt lansert, siden alt står i preteritum.

 

"Samsung har sluppet bilde av galaxy S6 før den kommende lanseringen"

 

Er jo en mulighet, som gjør det lettere å forstå at den ikke er lansert. Når jeg leste overskriften, scrollet jeg med en gang ned for å lese lanseringsartikkelen for S6...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så lenge de holder fast på touchwiz så holder jeg meg langt unna alle samsung mobiler, blir nok en M9 på meg i år.

 

"According to Business Korea, industry sources claim that Samsung’s next iteration of TouchWiz for the Galaxy S6 will be far lighter on the features and the bloat. In fact, one said that they’re aiming to simplify the user interface to the level of the Nexus 6."

 

Vi får vente å se hvordan denne nye TouchWiz versionen blir, men ryktene høres spennende ut.

Lenke til kommentar

Går jo rykter om at de stripper det ned til Nexus nivå, samtidig går det rykter om at Samsung appene skal fjernes, men kun til fordel for at det heller skal bundles med en app-pakke fra Microsoft i stedenfor, og da blir det jo bare påtvungen apper fra en annen leverandør. Klarer ikke se for meg en clean Samsung firmware, men er jo lov å håpe.

Lenke til kommentar

 

Så lenge de holder fast på touchwiz så holder jeg meg langt unna alle samsung mobiler, blir nok en M9 på meg i år.

Så lenge Cyanogen virker bra på Samsung telefoner så kan Samsung tviholde på TouchWiz så lenge de bare vil :)

 

 

 

I og med at det ikke blir noe Qualcomm Snapdragon så vil nok støtte fra tredjepart, inkludert Cyanogen drøye en stund. Samsung er jo fryktelig dårlig på å slippe nødvendig informasjon rundt sin Exynos SoC som skaper ekstra mye hodebry for utviklere. Ikke nok med det så vil jo alle andre kjører Qualcomm Snapdragon 810 så det blir mer naturlig å prioritere det fremfor nye Exynos SoC.

 

Kommer sikkert med tiden, men ville ikke holdt pusten. :hm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så lenge de holder fast på touchwiz så holder jeg meg langt unna alle samsung mobiler, blir nok en M9 på meg i år.

 

Du vet vel at du kan roote alle android telefoner og legge in Custom ROMs eller?

TW ROMs,AOKP; AOSP ROMs. AOKP og AOSP går helt vekk fra TW based ROMs. Dessuten så finnes det launchere som har en del ekstra features som ikke TW har.

Jeg er enig at TW er no drit, for mye bloatware fra Samsung,KNOX for eks og alle de appsa som ligger inne.

Lenke til kommentar

Produsentene har for mye bloat og jeg nekter å leke med custom roms på ny telefon. Ikke fikser det fragmenteringsproblemet av OS'et heller. På tide Google tar grep så man kan legge inn offisiell stock android. Å måtte vente i månedsvis på versjonsoppdateringer er hårreisende.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...