Gå til innhold

Assassin's Creed Unity utsettes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Var det for krevende å implementere bonuser som dette kanskje ?

 

383104.gif

 

 

Fantastisk bra. :-D Men når jeg uansett vil ha det spillet så MÅ jeg jo igrunn ha de bonus buksene. Haha :-P

Hvorfor det egentlig? Er det ikke morsommere å spille spillet med den vanskelighetsgraden spillet er lagd for enn med en jukse-bukse for å gjøre det lettere?

Lenke til kommentar

 

 

Var det for krevende å implementere bonuser som dette kanskje ?

383104.gif

 

Fantastisk bra. :-D Men når jeg uansett vil ha det spillet så MÅ jeg jo igrunn ha de bonus buksene. Haha :-P

Hvorfor det egentlig? Er det ikke morsommere å spille spillet med den vanskelighetsgraden spillet er lagd for enn med en jukse-bukse for å gjøre det lettere?

Jukse-bukse faktisk, hehe. Det var kanskje ikke så lett å skjønne, men jeg var ikke seriøs med det jeg sa. Styrer langt unna sånt tull.
Lenke til kommentar

 

 

 

Var det for krevende å implementere bonuser som dette kanskje ?

383104.gif

 

Fantastisk bra. :-D Men når jeg uansett vil ha det spillet så MÅ jeg jo igrunn ha de bonus buksene. Haha :-P
Hvorfor det egentlig? Er det ikke morsommere å spille spillet med den vanskelighetsgraden spillet er lagd for enn med en jukse-bukse for å gjøre det lettere?
Jukse-bukse faktisk, hehe. Det var kanskje ikke så lett å skjønne, men jeg var ikke seriøs med det jeg sa. Styrer langt unna sånt tull.

Jeg pleier å skjønne ironi, også via tekst, men den gikk meg over hodet :-) Jeg trodde du var den typen fans som bare må ha alt. Men, det må jo faktisk være en del folk som er villige for å betale for slikt :-/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...