Gå til innhold

Hyrules grenser åpnes opp i nytt Zelda-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nintendo tenker nytt og spytter ut enda en variant av spillseriene sine i oppfølger nummer ørten? Det er mange bra Zelda-spill, men nytenking er ikke min første assosiasjon.

 

AtW

Dette er da nytenkning innenfor rammeverket Zelda er bygd på? Jeg håper da de lar være å forandre formelen jeg uten unntak har elsket siden A Link to the Past. Hvis jeg vil spille noe annet er det UFATTELIG mye annet jeg kan kjøpe. Men Zelda kan gjerne være Zelda. Dette ser forresten utrolig lovende ut. Om den horisonten viser seg å stemme er jeg imponert.

Endret av SkyMarshall
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Skuffa!

Hadde forventa meir fra Nintendo. Zelda-spillet var i så måte meeh. Bayonetta 2 forsatt ubeskrevet. Devil's Third einaste nye spillet som heller ikkje trigga stort. Skjønner etter kvart grunnen til at Nintendo ikkje prøver seg med eit E3-show. Di har jo for pokker ikkje noko å vise fram.

Lenke til kommentar

 

Nintendo tenker nytt og spytter ut enda en variant av spillseriene sine i oppfølger nummer ørten? Det er mange bra Zelda-spill, men nytenking er ikke min første assosiasjon.

 

AtW

Dette er da nytenkning innenfor rammeverket Zelda er bygd på? Jeg håper da de lar være å forandre formelen jeg uten unntak har elsket siden A Link to the Past. Hvis jeg vil spille noe annet er det UFATTELIG mye annet jeg kan kjøpe. Men Zelda kan gjerne være Zelda. Dette ser forresten utrolig lovende ut. Om den horisonten viser seg å stemme er jeg imponert.

Helt enig. Har på følelsen at de har tatt insiparsjon fra Skyrim etc når jeg så videoen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Helt enig. Har på følelsen at de har tatt insiparsjon fra Skyrim etc når jeg så videoen.

Vanskelig å ikke ta "inspirasjon", når TES er omtrent eneste Open World ARPG som er igjen. Resten døde ut.

So gale er det vel ikkje. Der er i alle fall 3 andre eg kjem på med ein gong som eg gledar meg til: Risen 3, The Witcher 3 og Wasteland 2.

 

Kay

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å kjøpe Wii U bare på grunn av dette spillet om det får gode tilbakemeldinger. Er vel også mange andre utviklere som har gått mot åpen verden ikke-lineære spill som følge av suksessen til Skyrim. Både utviklerne av Witcher og Dragon Age har uttalt i intervjuer at de måtte gå litt i tenkeboksen etter Skyrim.. Og det er jeg GLAD for! :)

Lenke til kommentar

Jeg tror Zeldafans vil ha mer likedan. Bare bedre.

 

Å skifte for mye på formelen vil fremmedgjøre veldig mange.

(Dog synes jeg fektingen og bruken av wii-kontrolleren i Skyward Sword var ganske nyskapende)

 

Det vil de sikkert, men hvor lenge kan nintendo leve på gamle fans? Det virker som svaret ihvertfall er "ikke evig", om man ser på hvordan det har gått for wii U.

 

AtW

Lenke til kommentar
Det vil de sikkert, men hvor lenge kan nintendo leve på gamle fans? Det virker som svaret ihvertfall er "ikke evig", om man ser på hvordan det har gått for wii U.

 

AtW

 

 

Det er no ikkje berre gamle fans som likar Zelda? Ser ikkje kvifor dette ikkje skulle tiltrekke seg mange nye fans til serien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skuffa!

Hadde forventa meir fra Nintendo. Zelda-spillet var i så måte meeh. Bayonetta 2 forsatt ubeskrevet. Devil's Third einaste nye spillet som heller ikkje trigga stort. Skjønner etter kvart grunnen til at Nintendo ikkje prøver seg med eit E3-show. Di har jo for pokker ikkje noko å vise fram.

 

I motsetning til Microsoft sine CG trailere?

 

Jeg synes årets digitale event var ganske bra i motsetning til fjorårets som var en katastrofe(ustabil stream og en generelt sett kjedelig innhold) Var fokusert og uten får mye dødtid(så får man mene hva man vil om "Amiibo" og den slags ting) Liker også konseptet Live @ Treehouse som har hands-on demoer alle dagene i uka. En flott måte å få vist frem spillene på direkte til publikum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...