Gå til innhold

Microsoft har kjøpt Gears of War


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Jeg spilte spill nr 1 på PC. Vil gjerne ha resten av serien på PC også.

 

spill igjennom gears 1 to - tre ganger og du har spilt de alle! bortsett fra marginal bedre grafikk, noen andre fiender og et par våpen er de kliss like hverandre...

Lenke til kommentar

 

Er lei Gears of War-oppskriften nå, selv om jeg elsket de første spillene. For at jeg skal kjøpe et nytt spill i serien må de gjøre drastiske endringer og øke variasjonen.

 

1 og 2 var gode spill, men jeg syns nummer tre var et ork å spille igjennom. Så noen endringer må til for at serien skal overleve.

Jepp. Firern har jeg ikke gidda prøve engang.

Lenke til kommentar

Ser en del negativitet, men jeg synes denne serien har vært helt grei. Den har levert varene innenfor det segmentet den har plassert seg i. Dette unnskylder ikke siste spillets heller labre fortellingsdel, men jevnt over har det vært god underholdning.

 

Jeg mener det er rom for både ekstrem dybde og overfladisk skyteglede i slike spill. Alt til sin tid.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...