Gå til innhold

Et farvel til Nintendo Wii (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Farvel til konsollen, ikke farvel til spillene! :D

De har fått hedersplass ved siden av WII U titlene!

 

Har enda ikke gjennomført metroid trilogien :S Ei heller Skyward Sword. Jeg har et tempel igjen, men jeg klarte ikke å få meg til å gjøre det, fordi da ville det vært over for denne gang :`(

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Synes Wii har fått ufortjent mye pepper. Den har faktisk noen av de beste spillene jeg har spilt denne konsollgenerasjonen. Super Mario Galaxy 1 og 2, Xenoblade, Skyward Sword, Twilight Princess, Another Code: R, Donkey Kong Country Returns og The Last Story for å nevne noen. Har også A Boy and his Blob, men selv om jeg synes det var bra og sjarmerede ble jeg fort lei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Farvel til konsollen, ikke farvel til spillene! :DDe har fått hedersplass ved siden av WII U titlene! Har enda ikke gjennomført metroid trilogien :S Ei heller Skyward Sword. Jeg har et tempel igjen, men jeg klarte ikke å få meg til å gjøre det, fordi da ville det vært over for denne gang :`(

Du har jo Hero Mode!

Lenke til kommentar

Du gikk virkelig glipp av noe ved å ikke skaffe seg nintendo 64. Spilte det og gameboy gjennom hele barndommen og til den dag i dag, så står den klar på hytta. Mario party,mario kart, super smash bros, banjoo kazoiee, fifa 1999, donkey kong 64, pokemon snap og stadium, Zelda, Jet force gemini. Så utrolig mange gode minner!

Lenke til kommentar

Du gikk virkelig glipp av noe ved å ikke skaffe seg nintendo 64. Spilte det og gameboy gjennom hele barndommen og til den dag i dag, så står den klar på hytta. Mario party,mario kart, super smash bros, banjoo kazoiee, fifa 1999, donkey kong 64, pokemon snap og stadium, Zelda, Jet force gemini. Så utrolig mange gode minner!

 

No shit. :p Men hadde en del kompiser som hadde Nintendo 64, så jeg fikk oppleve konsollens beste spill gjennom dem. Har også fått spille de gamle spillene i ny drakt takket være VC og XBLA.

Lenke til kommentar

Liker wii'1, men jeg synes Nintendo burde kansje ha oppgradert grafikk-kortet, siden hvis jeg spiller f.eks Black Ops på wii ser jeg at alt bare ser helt rart ut sammenlignet med pc (Bygd selv med gtx 460)

Jeg synes også Nintendo skulle komt med litt hyppigere oppdateringer, og muligheten til & customize litt på menyen og sånt.

Lenke til kommentar

med det løpet nintendo har lagt opp til med 6'år behind resten. så er det lett å tro dette ja... men er vel hard å svelge for nintendofanboysen.

 

Nintendofanboyen trenger ikke å svelge fantasien din heldigvis, de trenger bare å se på markedstrenden: WiiU selger bedre enn det Xbox 360 og PS3 gjorde på sine release og det tjenes penger på konsollen etter kun 1 spill solgt. Med Wii'en tjente Nintendo latterlig med penger og 3DSen dominerer håndholdtmarkede.

 

Så tilbake til spørsmålet: Hva får dere til å tro det?

Lenke til kommentar
Ikke mange år til bloggen bare heter Et farvel til Nintendo.
Ja vel? Hva får deg til å tro det?
med det løpet nintendo har lagt opp til med 6'år behind resten. så er det lett å tro dette ja... men er vel hard å svelge for nintendofanboysen.

 

Jeg leste mye negativt i norsk presse om WiiU, og jeg må si jeg ikke helt forstår hatet etter å ha testet maskinen i noen uker nå. Det virker som en MEGET lovende konsoll, og ZombieU er det første spillet som har skremt vettet av meg på veldig mange år.

 

Så, kanskje en idè å teste et produkt før du dømmer det til døden? For jeg regner med det var U'n du hintet til tok livet av Nintendo her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er for tidlig å si farvel spør du meg.

 

Jeg forstår ikke hvorfor noen mener Nintendo er på vei under. Hva er grunnlaget? Strategien til Nintendo er vært en suksess både med Wii og DS og de har hentet seg inn igjen etter at de tapte terreng i forrige generasjon. Om det man egentlig mener er at man ønsker at Nintendo går nedom og hjem, så får man heller skrive det da. Det er tross alt en like legitim mening som noe annet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er for tidlig å si farvel spør du meg.

 

Jeg forstår ikke hvorfor noen mener Nintendo er på vei under. Hva er grunnlaget? Strategien til Nintendo er vært en suksess både med Wii og DS og de har hentet seg inn igjen etter at de tapte terreng i forrige generasjon. Om det man egentlig mener er at man ønsker at Nintendo går nedom og hjem, så får man heller skrive det da. Det er tross alt en like legitim mening som noe annet.

 

Er suksess forrige generasjon en veldig sikker indikator på suksess neste generasjon? Har det vært det tidligere? Greit nok, sikkert en bedre indikasjon en endel annet, men god nok til å ikke forså hvorfor noen mener noe annet?

 

AtW

Lenke til kommentar

Fin liten avskjedsblogg :)

 

Gjorde det samme så fort kontoen var overført til U'en - deilig å få vekk hvit hardware og erstatte med sort som blender inn i altet.

 

Spillene får stå fremme og skal spille igjennom alt jeg bare har trykket meg igjennom én gang: først og fremst Metroid Trio. Deretter må begge Zelda-spillene til systemet runnes igjen - blir vel 100% complete og perfekt savegame som mange av disse titlene driver den anale hjernen min til å gjennomføre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...