Gå til innhold

Disse PC-spillene er suverene julegaver (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

D3 for den utålmodige, spillet handler jo om "grinding" og er et av de mest tidkrevende på hele lista. For min del er det nettopp utålmodighet som gjør at jeg ikke liker noen spill i den sjangeren. Jeg er ikke interessert i å bruka tida mi på å løpe rundt å gjøre de samme tingene igjen og igjen mens jeg håper på å få bedre utstyr.

Lenke til kommentar

Battlefield 3 har 16 års aldersgrense: http://www.pegi.info/en/index/global_id/505/?searchString=battlefield+3

Det kunne også vært lurt å forklare forskjellene på BF3, BF3 Premium og BF3 Premium Editon

BF3 = kun spillet

BF3 Premium = tilleggspakker og forskjellige fordeler

BF3 Premium Edition = BF3 og BF3 Premium

Du sparer mye ved å kjøpe "BF3 Premium Edition" istedenfor å kjøpe "BF" og "BF Premium" hver for seg

Lenke til kommentar

Torchlight 2 ville nok vært et bedre valg. Siden det er mye mye billigere, bedre(subjektivt selfølgelig) og ikke krever internett.

 

Men kanskje viktigst av alt, man støtter en utvikler som ikke slenger på tåpelige restriksjoner som online only og ah der man kan\må bruker penger. Av og til bør man tenke på hva man egentlig vil støtte og hvilken utvikling man kan akseptere.

Endret av Everket
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Crusader Kings 2? Seriøst gamer, hvor er denne perlen?

Crusader Kings 2 er et bra spill, men det hører til en ekstrem nisje. Spillet er ikke bare tungt i seg selv, men er også særdeles tungt å komme inn i for nye spillere. Det er langt i fra garantert at mottakeren vil kose seg med CK2. Dette sier jeg som en fan av serien. :)

Savner selv Chivalry i lista her. Et veldig simpelt men utrolig kompetitivt spill, som det er lett å lære men vanskelig å mestre.

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at det er nisje, men det er det da mange av de andre spillene som er også :) Hvis man først har en strategi-kategori bør et slikt spill være med, ellers gir det knapt mening å ha det som egen kategori. Mener jeg.

 

Joda jeg ser den. Spillet fortjener en honorable mention i strategi-sjangeren, med en sidenote om at det "kun er for de mest hardcore spillerne" eller noe. Sterkt som faen er spillet uansett. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...