Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Sendte han ei melding, fikk blant annet dette som svar:

 

13K? Ja overpriset, men den prisen er ikke for folk som vet hva en PCer

Så det han sier er at han VET at PCen er kraftig overpriset, men at det er greit fordi han prøver å selge den til uvitende folk som ikke er klar over at de betaler langt over det dobbelte av hva den er verdt. Så typical douchbag da?

Lenke til kommentar

Er det så galt da. 10,5k er da ikke så galt priset på den maskinen, eller er det #bygget proffesionelt" du mener er missvisende :)

Jeg kommenterte ikke prisen.

 

Det å kalle seg selv proffesionell er mektig ironisk og morsomt/flaut spør du meg.

 

Ingenting med denne artikkelen var missvisende, ikke misvisende  heller.

Lenke til kommentar

 

Sendte han ei melding, fikk blant annet dette som svar:

13K? Ja overpriset, men den prisen er ikke for folk som vet hva en PCer

Så det han sier er at han VET at PCen er kraftig overpriset, men at det er greit fordi han prøver å selge den til uvitende folk som ikke er klar over at de betaler langt over det dobbelte av hva den er verdt. Så typical douchbag da?

 

 

Japp, slik jeg og tolket det.

Endret av Nlklas
Lenke til kommentar

Nå svarte jeg ikke på din post, men på

Mikkis2k

Men siden du er på saken; Når er du proffesionell. Er jeg det :hmm: Eller er du det? :)

Er det år, eller antall pc du har montert. PS bare trekker i deg, hehe.

Omtrent 50% av tiden forstår jeg ikke hva du snakker om Kjetil :p

Lenke til kommentar

 

Sendte han ei melding, fikk blant annet dette som svar:

13K? Ja overpriset, men den prisen er ikke for folk som vet hva en PCer

Så det han sier er at han VET at PCen er kraftig overpriset, men at det er greit fordi han prøver å selge den til uvitende folk som ikke er klar over at de betaler langt over det dobbelte av hva den er verdt. Så typical douchbag da?

Heldigvis er det få som handler overprisa ting på finn slik at folk som dette ikke tjener på det. Jeg legger meg noen ganger litt over hva jeg vil ha for en PC slik at folk får prutet litt, men fortsatt godt under markedspris, og selv da er det så og si håpløst å få solgt. Tar flere måneder.

Lenke til kommentar

Har snakket med komplett angående disse "demoproduktene"

De er ikke villige til å rikke seg en krone, men de sier at produktet blir sakte men sikkert satt ned i pris.

I og med at dette kortet er flere år gammelt så vil det aldri bli solgt, og prisen vil mest trolig aldri synke til en respektabel pris.

Lenke til kommentar

Aldri skjønt prisen på demo hos komplett. Noen ganger er det halv pris, andre knapt en hundrelapp fra ny pris.

 

Har forøvrig gjort masse kupp på demobrukt utstyr.

Kjøpte en Asus Swift 27 demobrukt til 4k fra Komplett.

 

Etter ett år solgte jeg den på finn for 5k :)

Lenke til kommentar

Noe som vil hjelpe selgeren her å bytte gamle deler i nye?

 

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=73454972

 

 

 

Legger ut denne på nytt da jeg fremdeles har en del ting til overs. Alle bud blir vurdert så er bare å sende en epost. Kan også være interessert i byttehandel med moderne pcdeler eller deler til sykkel(landeveissykkel eller cyclocross).

For all del siden DDR3\DDr2 brikker er vanskelig å få tak i brukt, må det være idotisk å foresløå å bytte det i DDR4 brikker.

 

Eneste cpuen han har er Core i3 2120 som man brukes i dag resten burde kastes da det er få ting en E8400 kan brukes til i dag.

Kun firefox og openoffice og litt film belaster mye av cpuen. Spilling vil nok selv med HD 7970 så vil cpuen slite.

 

Selgeren kan neppe forvente å få byttet andre en

Intel Pentium G4400 men tror ferreste vil gå tilbake til sokkel 775 eller 1155 med mindre man har deler fra før.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...