Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Er vel bare å sende han fult av forespørsler på å kjøpe kortet til 3k og se om han innser at det er en dårlig pris?  :)

 

Kan fortelle at jeg solgte et Titan X med EK vannblokk og bakplate for 6000kr nettopp. :) Penger på konto til et ekstra 1080  :green:

 

 

Ikke verst. Godt å bli kvitt det før det kniper helt ^^

Lenke til kommentar

 

Er vel bare å sende han fult av forespørsler på å kjøpe kortet til 3k og se om han innser at det er en dårlig pris?  :)

 

Kan fortelle at jeg solgte et Titan X med EK vannblokk og bakplate for 6000kr nettopp. :) Penger på konto til et ekstra 1080  :green:

 

Selger du alle eller har du fortsat 2 igjen?

Lenke til kommentar

 

 

Er vel bare å sende han fult av forespørsler på å kjøpe kortet til 3k og se om han innser at det er en dårlig pris?  :)

 

Kan fortelle at jeg solgte et Titan X med EK vannblokk og bakplate for 6000kr nettopp. :) Penger på konto til et ekstra 1080  :green:

 

Selger du alle eller har du fortsat 2 igjen?

 

2 igjen, men det er 2 stk som har lyst på begge. Dog ikkje bekreftet enda. Førstemann til mølla :p

Lenke til kommentar

 

 

Han hadde fått budpå 1600 kr rett etter annonsen var lagt ut, men ellers en veldig god pris!

Misliker når folk lager en budrunde av alt. Står ikke noe om HBO 1100,- i annonsen. Finn er heller ikke spesielt egnet til budrunder.

Ja, det er lit useriøst syns jeg. I alle fall når det ikke står.

Lenke til kommentar

 

Synes det verste med den annonsen at han skryter av en 4Ghz klokk på en 2600k....

 

Ja, det er kanskje å ta i litt. 4 klarer de alle, 4,5 klarer de fleste og høyere enn det kan man begynne å skryte av. 4,8-5 feks.

 

Har ikke testet med stort høyere enn 4.6 da jeg stort sett er fornøyd med klokken. Har holdt seg nå siden CPU'en var ny i 2011 :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...