Gå til innhold

Mass Effect 3 er ferdig (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg driter jo vel i hva du ser på som en unnskylding. Jeg liker å spille alt, og det er det jeg gjør, men jeg betaler ikke for ekstra content.

 

Er det ikke så sabla unødvendig og pirat kopiere når man bor i Norge, Jeg har sett folk som gjør det, men alle disse ekstra programmene og Crack og at det er mye av spillet som ikke virker visst du ikke kan noe om det,

 

 

Jeg skjønner bare ikke at dere gidder, Faen for et slit

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Leak Leak, komman nå! Skulle kjøpt produktet, men siden Biowhore utgir så mye DLCer å sånt som jeg må spille, men nekter å kjøpe av prinsipp så blir det piratkopiering på meg ja. Og stoler ikke på Bioware lenger heller.

 

Når Mass Effect gir deg 50 timer med glimrende underholdning, er ikke det nok for prislappen? Er det da ikke helt ålreit at de slipper mer innhold? Det er jo ikke sånn at de har holdt tilbake noe når du får 50 timer med spilletid på disc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Leak Leak, komman nå! Skulle kjøpt produktet, men siden Biowhore utgir så mye DLCer å sånt som jeg må spille, men nekter å kjøpe av prinsipp så blir det piratkopiering på meg ja. Og stoler ikke på Bioware lenger heller.

Er det greit hvis ting går i motsatt retning også? At folk f.eks. snyter deg for penger du skulle hatt kun fordi at de velger å ikke stole på deg av vilkårlige grunner?

 

Du bør komme opp med en bedre resonnering enn dette. Det er ikke akkurat som at underholdning til rundt kr 10,- per time knuser økonomien til en gjennomsnittsnordmann heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg driter jo vel i hva du ser på som en unnskylding. Jeg liker å spille alt, og det er det jeg gjør, men jeg betaler ikke for ekstra content.

Skjønner at folk ikke liker DLC, men måten du formet den setningen på høres jo bare dumt ut. Du vil ikke betale for ekstra content? Du vil ikke betale Bioware for utvikling av content? Tåpelig. Skjønner at folk ikke vil betale for day 1 DLC som burde vært inkludert i launch, og DLC som bare er kosmetisk, men DLC som Shadow Broker i ME2 som var på dag 200 ett eller annet er DLC jeg gjerne betaler for når det er noe de har laget etter spillet var ferdig og det er godt laget.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...