Gå til innhold

Nytt Need for Speed annonsert (3DS, PC, PS3, Wii, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor kan ikke EA roe ned litt og ikke bare tenke penger hele tiden. Hadde de ventet litt mellom hver release av et nytt spill, og heller brukt mer tid på å lage spillet (ikke minst storyen), så kunne disse NFS-spillene vært bra. Slik som de første spillene i serien...

Lenke til kommentar

Shit enda en nfs tittel. Dette lukter det melk av.

 

Godt du innså det nå, iallfall :-)

 

NFS-universet har jo etter hvert blitt en fellesmerkevare for det meste som kommer av bilspill, så jeg tror ikke man skal se på dette som ting som prøver å melke samme et konsept (det var en periode da alle spillene var sånn omtrent like, bortsett fra små variasjoner og jevnt over var ubrukelige bilspill). Nå er det langt større variasjon i hva som leveres, og jeg må innrømme at jeg har begynt å faktisk vente på spill som gis ut under denne merkevaren igjen.

 

Både Hot Pursuit (glimrende) og Shift 2 (meget godt) lover godt for videre utvikling av serien, og jeg må si at det var forholdsvis uventet å få et bilspill basert på Frostbite 2. :-)

Lenke til kommentar

Selv om NFS i dag brukes some synonym for alle bilspill fra ea, var det en gang et elsket hjetebarn for mangt en skrivebordracer.

 

Mange av oss lever fortsatt i fortiden og håper så forgjeves på at hva vi elsket så høyt skal gjenoppstå fra de døde i stede for alle disse zombiene vi bare føler at vi må slakte på grunn av hva de er.

 

Hadde vi uvitende kansje møtt en av de kunne vi sagt: "hei, tøft spill, skal vi leke sammen?", men nei, de kommer der med sine råttende og falleferdige kropper og vi føler vi bare må kappe av hodet i frykt av at de en dag skal helt ta over.

 

De gamle har kansje ikke like store felger, ikke like skinnende lakk og mangler "ny bil" lunkten, men når man griper om det, setter den manuelle girkassen i første gir, og forsiktig leker med gasspedalen og motoren adlyder din berøring akkurat slik du liker det. Glømmer du fort alt det utvendige og husker hvor vakkert alt du ikke kan se er.

 

-mvh en som holder nyere NFS lukket nede i kjelleren for litt pervers nytelse når han er alene, men stiller de gamle nfs spillene stolt opp i stua når han får gjester

Lenke til kommentar

Nå har jo de seneste utgivelsene under Need for Speed-merkevaren vært veldig varierte bilspill også da. Need for Speed: World (Eller hva nå semi-mmo-et het) var jo en ganske direkte tilpassing av Underground og Most Wanted-spillene til online-form. Need for Speed: Shift representerte på sin side en forholdsvis realistisk tilnærming til racer, dog kanskje ikke helt på simulatornivå (Da må man vel nesten til GTR og Live for Speed-spillene). Hot Pursuit er på sin side en slags reboot av Hot Pursuit-serien, og skiller seg markant ut fra veien de tok med Underground- og Most Wanted-spillene.

 

Synes ikke det er noe problem at det kommer mange Need for Speed-spill hvis de er like varierte som de siste utgivelsene.

Lenke til kommentar

syns det vær ekstremt kjapt med en ny NFS spill,med tanke på NFSHP og NFS:shift 2.og det blir lansert i november 2011 vistnok.Men faen for et dårlig navn "The Run".

Best det kommer en demo litt etter E3 slik vi får testa spillet før det blir lansert,ellers så tviler jeg på at det blir noe kjøp.Liker ikke noe spesielt bilspill i byer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...