Gå til innhold

Nytt Need for Speed annonsert (3DS, PC, PS3, Wii, X360)


Anbefalte innlegg

Huff, HP2 og Shift 2 kom jo nettopp, er det virkelig nødvendig å lage nytt så fort?

 

Hvorfor ikke hive seg på HD-bølgen å lage remake av NFS1 og NFS2, og kanskje Porsche Unleashed.

Så fort? Det er uansett forskjellige utviklere på disse 3 så det er egentlig bare franchisenavnet det er til felles, som vanlig...

 

Nå er det dessverre utviklerne av de verste/dummeste NFS (ProStreet, Carbon, Underground, Most Wanted) som er på saken, så dette kan umulig bli bra... og i hvert fall ikke like bra som NFS2 og Porsche Unleashed.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om NFS i dag brukes some synonym for alle bilspill fra ea, var det en gang et elsket hjetebarn for mangt en skrivebordracer.

 

Mange av oss lever fortsatt i fortiden og håper så forgjeves på at hva vi elsket så høyt skal gjenoppstå fra de døde i stede for alle disse zombiene vi bare føler at vi må slakte på grunn av hva de er.

 

Hadde vi uvitende kansje møtt en av de kunne vi sagt: "hei, tøft spill, skal vi leke sammen?", men nei, de kommer der med sine råttende og falleferdige kropper og vi føler vi bare må kappe av hodet i frykt av at de en dag skal helt ta over.

 

De gamle har kansje ikke like store felger, ikke like skinnende lakk og mangler "ny bil" lunkten, men når man griper om det, setter den manuelle girkassen i første gir, og forsiktig leker med gasspedalen og motoren adlyder din berøring akkurat slik du liker det. Glømmer du fort alt det utvendige og husker hvor vakkert alt du ikke kan se er.

 

-mvh en som holder nyere NFS lukket nede i kjelleren for litt pervers nytelse når han er alene, men stiller de gamle nfs spillene stolt opp i stua når han får gjester

 

 

haha, innlegg med følelse=)

helt enig med de fleste i denne tråden, men vill si at EA har både penger og kompetanse til å lage et skikkelig spill.

vet ikk hvor mange timer jeg har spilt pro street:)

men det er de av NFS spillende som bland annet most wanted(selv om jeg må innrøme å ha kost meg mang en time med det), Carbon og de spillene som følgte denne typen som er EA bøssebærere i førjulstiden.

Å er fryktelig redd dette spillet havner i den mølja og.

Lurer på når NFS skal begynne å variere på hvilken månde de skal slippe ut spillene sine:P

Lenke til kommentar

Huff, HP2 og Shift 2 kom jo nettopp, er det virkelig nødvendig å lage nytt så fort?

 

Hvorfor ikke hive seg på HD-bølgen å lage remake av NFS1 og NFS2, og kanskje Porsche Unleashed.

Så fort? Det er uansett forskjellige utviklere på disse 3 så det er egentlig bare franchisenavnet det er til felles, som vanlig...

 

Nå er det dessverre utviklerne av de verste/dummeste NFS (ProStreet, Carbon, Underground, Most Wanted) som er på saken, så dette kan umulig bli bra... og i hvert fall ikke like bra som NFS2 og Porsche Unleashed.

 

 

Shift 2 kom for noen knappe måneder siden, og Hot Pursuit kom i november før jul. Vil si det ikke er direkte lenge siden. Greit nok at spillene kjører forskjellig konsept, men den vanlige mann i gata teneker nok "Oi, nytt Need for Speed" regardless av hva undertittelen sier.

 

Min mening er nå i allefall at det kunne vært 1-2 år mellom hver tittel, og da burde EA sette alle kluter til å kunne lage noe gode greier. :cool:

Lenke til kommentar

Hvis jeg kun ser på dette som:

 

The Run

 

Og luker ut NFS (for å lure nostalgi fanden) syns jeg pokker ta konseptet er rimelig tøft.

Ala filmer som Vanishing Point; heftige biljakter gjennom *gasp*, varierte miljøer!

Faktum er at noe av det jeg savner mest fra bilspill de siste 5-10 årene er bane variasjon.

Dirt: 2 var jo et kroneksempel på hva som feiler de senere iterasjonene av bilspill.

I jakten på stadig mer detaljerte miljøer og baner blir variasjonen av miljøer og baner, spist opp av stadig mer komplekse representasjoner av 3 meter hullete asfalt, som du likevel passerer i 240 km/h.

 

Jeg avventer sniktikk her fra Gamer.no, men jaggu om ikke jeg er forsiktig optimist allikevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...