Gå til innhold

Firefox 4.0 endelig klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er egentlig greit at oppdateringsknappen ligger der den ligger nå. Men det er altså ingen stopp-knapp?

Den samme knappen blir vel til "Stopp" når du laster siden, og "Oppdater" når siden er ferdig lastet. Altså at det er begge funksjoner i samme knapp.

 

For min del har jeg vent meg til å bruke tastaturet mest mulig i Firefox. Det er bedre ergonomisk sett, og gjør at jeg arbeider mer effektivt. Så for min del er det det samme om man kvitter seg med stopp-knappen. Jeg kommer uansett til å fjerne den når jeg installerer nye FF, jeg har da vitterlig ikke bruk for den. :)

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Er egentlig greit at oppdateringsknappen ligger der den ligger nå. Men det er altså ingen stopp-knapp?

"Reload" og "stop" er samme knapp. (Prøv å last ned en side så vil du se at under lasting av siden forandre reload-knappen seg til stop...)

Lenke til kommentar

hvis man søker etter oppdateringer så er de nå tilgjengelig

Jess, da har jeg installert på min PC. Litt uvant følelse, alt ser annerledes ut, men det går seg vel til etter en stund. :)

 

Jeg liker også at FF4 er langt bedre på å spare skjermplass enn tidligere versjoner. Da skal jeg nå kutte enda mer bloat, så skal jeg se om ikke jeg oppnår plassbruknirvana snart. :p

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...