Gå til innhold

Årets julekalendere og juletilbud 2009


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Jeg kjører i gang igjen i år også med å liste opp alle julekalenderene som vi brukerne finner på diskusjon.no så vi får samlet dem opp og dermed får større sjangse til å vinne i år igjen. Så får bare alle brukerne kjøre i gang med å komme med julekalendere og juletilbud så skal jeg oppdatere listen fortløpende :)

 

Dersom dere vil være med på å hjelpe andre brukere å oppdage disse julekalenderene også, putt den i signaturen deres:

[font="Palatino Linotype"][url="http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1178446"]Årets julekalendere og juletilbud![/url][/font]

 

JULEKALENDERE

Hardware.no

Akam.no

Amobil.no

Gamer.no

Spillverket.no

Audiovisuelt.no

Kvinneguiden.no

Komplett.no

Donal Duck (trenger julekalenderen man får kjøpt i bladet)

G-Sport

Aftenbladet

Kondomeriet

Filmweb

ITpro (krever registrering)

Sol.no

Netcom

Gjerrigknarken

Apotek 1 (krever registrering)

NSB

P4 (krever registrering)

Catch-Gamer (krever registrering)

Lefdal

Elkjøp

Teknisk ukeblad

ArcticGaming.no (krever registrering)

Hi-Fi Klubben (krever registrering)

Color Line

Norsk Tipping

1001 spill

Spar

Humac (krever registrering)

Gamereactor (krever registrering)

mobili.no

spill.no (krever registrering)

mpx.no

siba.no (én stor konkurranse, trekning 15. desember)

bokklubben.no

postbanken.no

adressa.no

sgfinans.no (kun i hverdager)

NorSIS

Radio 3 Norge (ikke premier, men morsomme videoklipp)

 

JULETILBUD

Netshop.nos juletilbud

Komplett.nos julekampanje (kun mellom 16. november og 13. desember)

Multicom.no.

Elprice.no/Elprice.no

Pixmania

Sportsnett

Play.com

Platekompaniet/Platekompaniet

Sound1

Lefdal

Amentio.no

Sportnett.no

ps.no

SIBA

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Sålangt har jeg ikke sett noen som krever registrering, men så jeg bare raskt over dem samtidig som jeg skrev listen, og jeg kunne ikke se at noen krever registrering av noen vesentlig grad. Men om du kommer over noen som krever registrering så må du gjerne si ifra! :)

 

EDIT: La til NSBs julekalender.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
På tek.no sine sider hw, amobil, osv... kan du legge til "/siste/julekalender" til linken også får man automatisk dagens luke opp. F.eks.

Jeg gjorde det i begynnelsen i fjor, men etterhvert ble det bare altfor tungvindt og uoversiktlig etterhvert som antallet luker ble flere og flere. Men jeg annonserte de forskjellige vinnerne i tråden :)

Lenke til kommentar
På tek.no sine sider hw, amobil, osv... kan du legge til "/siste/julekalender" til linken også får man automatisk dagens luke opp. F.eks.

Jeg gjorde det i begynnelsen i fjor, men etterhvert ble det bare altfor tungvindt og uoversiktlig etterhvert som antallet luker ble flere og flere. Men jeg annonserte de forskjellige vinnerne i tråden :)

Jeg tror du missforstod?

 

Arggh, nå bumpa jeg tråden. Premiene er mine! :ph34r:

Lenke til kommentar
På tek.no sine sider hw, amobil, osv... kan du legge til "/siste/julekalender" til linken også får man automatisk dagens luke opp. F.eks.

Jeg gjorde det i begynnelsen i fjor, men etterhvert ble det bare altfor tungvindt og uoversiktlig etterhvert som antallet luker ble flere og flere. Men jeg annonserte de forskjellige vinnerne i tråden :)

Det blir da ikke uoversiktlig, blir jo bare en link som viser deg til dagens luke uansett hvilken dag i desember det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...