Gå til innhold

Misnøye blant de digitale krigerne (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Så i bunn og grunn er det to positive ting med den patchen. Først blir man kvitt de som bruker autofire, et ekstremt stort problem med våpen som G3, og samtidig blir man kvitt de taperne som ikke gjør annet enn å spille 24/7 og gjør livet surt for alle andre når de spiller pga at de er for gode. Da er det plass for oss andre, som verken er for gode eller for dårlige, til å spille uten å verken bli pepra i hjel med G3 eller misbrukt med lyktestolpe av 17 åringer med altfor mye fritid. win/win

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Poenget med halvautomatisk er stor skade og treffsikkerthet med få skudd. Det hackere/ubertrykkere gjør er å utnytte spillet for å lage et spammevåpen med stor kraft. Det var aldri meningen med spillet, at de fjerner det kan da ingen klage på. Både G3 og M14 er balanserte nok som de er med 2 skudd per sekund, bare man kan å bruke dem. At folk klager på at man ikek lenger kan MISbruke dem, sier vel mer om personene enn det gjør om politikken til infinity ward

Lenke til kommentar

Enkel løsning, private servere over Hamachi type VPN... Da kan man be patchen drite og dra.

Personlig er jeg ferdig med random servere osv når det kommer til multiplayer, jeg spiller kun med folk jeg kjenner for tiden og stortrives med det, da slipper man å snuble over dårlige opplevelser og kampene eller racene i mitt tilfelle blir ofte mer intense da begge vet hverandres svakheter og prøver å legge opp taktikken mot det.

Lenke til kommentar
Poenget med halvautomatisk er stor skade og treffsikkerthet med få skudd. Det hackere/ubertrykkere gjør er å utnytte spillet for å lage et spammevåpen med stor kraft. Det var aldri meningen med spillet, at de fjerner det kan da ingen klage på. Både G3 og M14 er balanserte nok som de er med 2 skudd per sekund, bare man kan å bruke dem. At folk klager på at man ikek lenger kan MISbruke dem, sier vel mer om personene enn det gjør om politikken til infinity ward

 

Hmm, er faktisk ganske enig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Men ødegård, hva med pistolene? Litt av problemet er at det er veldig enkelt å f.eks tømme 12 skudd med pistolene da jeg spilte sist(LAN for en måned siden) på litt undre et sekund. Og det gjorde dem brukbare som et våpen på sitt vis.

0.1 eller 0.07 kunne ha gjordt trikset, vis artiklene stemmer. G3 og M14 derimot?

 

 

Pistolene har sine områder. Mini-p90 skal ikke være et av dem. Igjen, etter patchen er det nærmere virkeligheten enn før patchen. Må da være mulig å spille normalt uten å glitche alt mulig opp i mente. Synd patchen ikke fikset hullene i banene samtidig, så hadde man blitt kvitt de folka og. Skjønner ikek hvorfor det ikke skal gå an å spille spillet slik det er tenkt.

Lenke til kommentar
Så i bunn og grunn er det to positive ting med den patchen. Først blir man kvitt de som bruker autofire, et ekstremt stort problem med våpen som G3, og samtidig blir man kvitt de taperne som ikke gjør annet enn å spille 24/7 og gjør livet surt for alle andre når de spiller pga at de er for gode. Da er det plass for oss andre, som verken er for gode eller for dårlige, til å spille uten å verken bli pepra i hjel med G3 eller misbrukt med lyktestolpe av 17 åringer med altfor mye fritid. win/win

 

Man trenger jo ikke akkurat å spille 24/7 for å kunne klikke langt raskere enn to ganger i sekundet. At det alltid har vært meningen at det skal være slik virker også tvilsomt, iogmed at patchen kommer først nå. Men det er uansett ikke så viktige, det viktige er jo om spillet blir bedre eller dårligere.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Patchen kom vel nå fordi moddede kontrollere (som var hovedgrunnen til patchen) har gått fra å være et sjeldent syn til noe alle som vil kan skaffe lett.

 

POenget er vel ikke at mange kan trykke fort, poenget er vel heller at det kun er de som spiller mer enn helsemessig riktig som tar det så langt som å forlate spillet fullstendig hvis de ikke får glitche spamgunneren sin. IMO, har ikke spillet bruk for spillere som klager på at ehn metode for juks blir borte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Må også huske på at selv med 0,5 sekund per skudd er G3 ganske kraftig våpen om man har moddet kontroll og kjører full auto. Samme med M14. Begge har omtrent kraften til en sniper. Om det skulle gått flere skudd per sekund, ville våpenet forstatt vært for kraftig med moddet kontroll.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Spilte også i går...og i dag tidlig... testet pistol og vil ikke si den er treg. Merker det går saktere, men går fint som backup. I <3 MP5 uansett så hva de gjør med semiautomatiske våpen gir jeg fint lite i :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

OY!

 

Newsflash!

 

Dere kan skyte ut et helt desert-eagle magasin på ett sekund, ikke to skudd.

ROF er satt til et sted mellom 444 og 550 -- 7 - 8.5 skudd i sekundet.

0.125 sekunders delay / 125 millisekunder mellom skuddene -- ikke 0.500

 

Man kan skyte like fort med alle semi-automatiske våpen -- men M1014 har et halvsekunds delay og har alltid hatt det.

 

Her er noen bilder av mine G3 prestasjoner ETTER patchen.

Jeg har KUN brukt G3, 1 håndgranat, 2 claymores.

post-110514-1255246083_thumb.jpg

 

post-110514-1255246187_thumb.jpg

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...