Gå til innhold

Artikkel: Med et vidt blikk på Middelhavet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til at jeg noen gang får lyst til å dra utenlands er nettopp slikt som dette. Da spesielt England og Skottland. Fotografere gamle slott og andre spennende bygninger. Og for ikke å glemme historie og å kjenne følelsen.

Lenke til kommentar
Nydelige bilder. Jeg fikk lyst til å reise til Firenze og Roma. :)

 

Apropos pengekrevende juksegladiatorer. Hvis man absolutt vil ha bilde av de men ikke gidder å betale så er det bare å dra opp et skikkelig teleobjektiv og kanskje croppe litt i etterkant også.

 

De fleste av dem så ut som de hadde handlet kostymene sine på Brio. Nesten litt trist... Men hva gjør man ikke for å lure turistene?

 

Roma og Firenze er nydelige byer. Vi planlegger allerede en tur tilbake neste år, da også til Venezia. :dribble:

 

Andre flotte steder: Cadiz på sørkysten av Spania, Herculaneum rett utenfor Napoli (bedre bevart enn Pompeii), Brugge i Belgia. Vi fikk sett mye på to uker, kan man si :)

Lenke til kommentar
Veldig interessant artikkel, men for å pirke litt: Hva har Store setemuskel (Gluteus maximus) med saken å gjøre? Mistenker at du mener Circus Maximus ;)

 

Haha! En våken leser, det liker jeg! :D

Sånn helt konkret er det en henvisning til en Get Fuzzy-stripe. Eller eventuelt bare hodebry for den som har litt latin innabords.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...