Gå til innhold

Steam tilbyr ekstrainnhold (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Steam misbruker også "makten" sin og stenger folk ute fra kontoene sine om de protesterer. Noe som er helt "outrageous" (i mangel på et bedre ord for øyeblikket).

 

Det ville være som om Toyota kom og tok bilen du kjøpte og betalte kontant for 3mnd siden fordi du snakker stygt om Toyota. Jeg har virkelig Steam i vrangstrupen om dagen og er på nippet til å bedrive kampanjer mot Steam.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke kjennskap til utestengelser av protest-brukere og $/£-problematikken så la meg på et helt generelt grunnlag si at Valve gjør mye riktig i kampen mot konsollene ved å bringe inn slike populære elementer fra konsoll-verdenen. Hadde de bare kommet med en Linux-versjon av Steam-klienten så Linux-spill var samlet på ett sted...

Lenke til kommentar

Må si jeg er i samme vogn som Theo her, pluss at Steam ikke funker slik som det skal og det har det aldri gjort heller.

Det ser ut til å funke 2-3 måneder per install hos meg før den bryter sammen i en eller annen feil, enten manglende DLL feil eller en evinnelig syklus av nedlastinger og at spill jeg har lastet ned og eier tilknyttet kontoen plutselig ikke er det lenger.

 

Nei, WON var bedre... Her var det launch og spill og ikke noe dill dall.

Men Steam skal få vurdering når de retter på Dollar til Euro politikken sin, for her i gården er det boikott.

Lenke til kommentar

Steam er fortsatt genial, men jeg har ikke kjøpt et spill der etter de gikk over til Euro. Får det billigere i norske butikker, og da venter jeg heller et par timer.

 

Noen som har prøvd disse alternativene til Steam, en eller annen polsk nettbutikk jeg ikke har link til akkurat nå. Det jeg lurer på er om det funker fint å kjøpe spille fra den polske siden, for så å registrere dem på Steam..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...