Gå til innhold

Kun én Windows 7 beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes det ein wget kommando Win7? Eg hater å åpne IE for å laste ned ein skikkeleg nettleser, alt går liksom til helvete når eg trykker på den blå e'en.

 

minnepenn tenker mer blir det letteste, altså legge f.eks firefox installsjonsfila inn på den og stappe den i datan og installere det fra den.

Lenke til kommentar
7 er så godt som ferdig nå allerde.
For noe tull.
Hvorfor utsette for annet enn å skvise mest kroner ut av Vista?
For å unngå en ny Vista?

 

Finnes det ein wget kommando Win7?
Nei, men du kan laste ned en win32-versjon av wget.

 

Eg hater å åpne IE for å laste ned ein skikkeleg nettleser, alt går liksom til helvete når eg trykker på den blå e'en.
Stakkars deg. Endret av josh909
Lenke til kommentar
W7 er veldig stabil og fin for å være beta. Jeg har brukt W7 Ultimate 64bit Beta for en stund nå, og alt(bortsett fra par drivere som må fikses/tilpasses av utvikleren) fungerer utmerket. Ingen tegn til ustabilitet eller tull.

Nuvel. Du har vel neppe brukt Windows 7 lengre enn siden den 7. januar da den ble sluppet, og jeg synes ikke at tre og en halv uke er nok tid til å gi en endelig dom. Tro det eller ei, men de fleste Windows-installasjoner er stabile den første måneden. ;)

Lenke til kommentar

Noen som har testet Nokia PC Suite i W7?

 

Hvordan fungerer DX10 spill Sam_Oslo? Og hva når DX10 spill ber om å legge inn "oppdaterte DX10 drivere" og hva med DX9 spill?

 

Noen som har testet Vmware Server, Player, Converter, Manager og Workstation i W7?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ja, jeg lastet ned W7 10. Jan., og siden har brukt den daglig. Dette er ingen dom, men bare mine erfaringer, og det har fungert veldig fint hos meg.

 

Jeg har hatt litt problemer med Razer Lachesis, mus fungerer greit, men styring software (som styrer profiler, resolusjon, osv) funker ikke som den skal. Trenger en liten patch/oppgradering, tenker jeg.

 

@Theo343

Jeg har ikke fått tid til å teste 3D ennå, fremdels jobber med OCing av CPU og RAM, men GTX 295 funker bra på de få spillene jeg har prøvd, og oppfører pent, men det virker at den mangler noe. W7 "Experience Index" rankere den på 6.0 for spill(ut av 7.9), så det er noe som ikke stemmer helt.

 

Ellers W7 har fungert stabilt og fint, og over alt forventning for å være beta, hos meg.

Lenke til kommentar
Nuvel. Du har vel neppe brukt Windows 7 lengre enn siden den 7. januar da den ble sluppet, og jeg synes ikke at tre og en halv uke er nok tid til å gi en endelig dom. Tro det eller ei, men de fleste Windows-installasjoner er stabile den første måneden. ;)

Jeg har brukt Windows 7 i over åtte uker, og er veldig fornøyd.

 

 

Noen som har testet Nokia PC Suite i W7?

Ja, det fungerer i kompatibilitetsmodus for Vista. Sannsynligvis uten også, men installasjonen har en plagsom OS-sjekk som nekter å engang forsøke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
Finnes det ein wget kommando Win7? Eg hater å åpne IE for å laste ned ein skikkeleg nettleser, alt går liksom til helvete når eg trykker på den blå e'en.
Åpne Windows Explorer og åpne firefox.com derfra. slipper det rælet IE da.

 

Hva slags nettleser-motor ser du for deg lurer i bakgrunnen av explorer da ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...