Gå til innhold

Kommentar: Ny kurs for Age of Conan (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt fantastisk at endelig en utvikler faktisk vet hvordan han kan gjøre noe med MMO sjangeren.

Gi oss ordentlig realtime slåssing og folk kommer til å storme inn i spillet. Var det Gaute egentlig ville med Age of Conan.

Med realtime slåssing slipper man problemer med kjedelig grinding, utstyrsgrinding, ja kjedelige spillrutiner generelt.

Lenke til kommentar

Nå gjør man altså dette om til ett mye mer hardcore grindespill og gir ut ekstrapakke.

Regner med at folk som liker dagens AoC muligens hopper skuta av når fokuset blir forandret såpass.


Jeg tror det kommer til å gå under for AoC. Funcom har hatt sin sjanse og de ødela den. eks; alt for store forventinger eks. dårlig kampsystem og gameplaymuligheter som aldri ble implementert, buggete spill, svært dårlig behandling av kunder på forumet, og nå en helt annen kurs for spillet

Har vi noen ekspempler på MMORPG`s som har fått en litt lumpen start, men som har tatt seg kraftig opp etter lignende fokus endring?

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Blir det bra nok og bedre enn world of warcraft og får minst 10 mill brukere, så bytter jeg over igjen :)

 

 

Det skal ha 10mill brukere for at du skal bytte? :p Hvis AoC får gode tilbakemeldinger på forandring som det sies skal skje og jeg får meg ny PC til våren er det ikke umulig at jeg gir AoC en sjanse. :)

 

Hvorfor i all verden skal dere ha 10 mill spillere når det ikke er plass til 10 mill spillere på en server?

 

Hvor i all verden fikk du "dere" i fra? Jeg spurte han bare om akkurat det samme som du spør om.

Lenke til kommentar

Bra de prøver og gjøre noe med Aoc. Det trengs noen drastiske endringer her og der. Spillet har et enormt potensial, med all den sinnskykt pene naturen, og landskapene. Samtidig som at det er en del kule ting i spillet, som andre mmo`s ikke har. Er bare det lille ekstra som mangler, og det håper jeg de får frem nå! :)

Lenke til kommentar

Funcom og Gaute skal ha honnør for å satse på en veldig god ide og prøve å lage et MMORPG som var litt annerledes enn de andre etablerte MMORPG'ene på markedet. De satset og startet veldig bra, men litt av problemet er at hardcore MMORPG spillere er vanedyr, og liker å grinde etter de samme dyrene, eller å gå igjennom den samme instansen om og om og om igjen bare for å få tak i en liten bit til i et stort puslespill - som er konstruert rett og slett for å få folk til å spille spillet lenge. Og AoC appelerte derfor ikke til hardcore MMORPG spillere.

 

Jeg spiller AoC fortsatt, men jeg er langt fra noen hardcore spiller. Jeg stikker innom en gang i blant og tar noen oppdrag her og der, og er ennå et stykke til å bli level 80. Og ja, jeg kjenner igjen mange av problemene og irriterende bugs, men de blir jo rettet etterhvert, og de fleste kritiske feilene har de jo prioritert å rette fort.

 

Har også spilt WoW en del, også når jeg var level 60 og i Guild, men ble så utrolig lei av å gå inn i de samme instansene om og om og om igjen... fatter ikke at folk gidder.

Lenke til kommentar

Tror dette kanskje kan gjøre AoC til et interessant alternativ igjen for min del. Er veldig klar for noe annet en WoW, og WAR og trenger noe tweaks imho før det blir skikkelig bra.

 

Det var mange bra ting i AoC, men jeg veldig enig i mye av kritikken. Om en del av dette fikses derimot snakker vi kanskje.. :)

Lenke til kommentar

Det ble vel aldri realtime action som noen nevner her og det vil vel neppe bli mer av det nå, heller motsatt. Jeg ønsker på ingen måte et "hardcore MMORPG" slik noen beskriver det, det er for meg bortkastet tid å drive med type "grinding" som hovedvekt i et spill.

 

Jeg har fortsatt en uregistrert CE+30d liggende.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Det skal ha 10mill brukere for at du skal bytte? :p Hvis AoC får gode tilbakemeldinger på forandring som det sies skal skje og jeg får meg ny PC til våren er det ikke umulig at jeg gir AoC en sjanse. :)
Mange registrerte spillere er langtfra ensbetydende med kvalitetsspill. WoW er verdens største hype og den har tonnevis av førstegangsspillere som har falt for hypen.
Lenke til kommentar

jeg kjøpte aoc dagen det kom ut og hadde følgt med på spillet i noen måneder. sjermkortet holdt desvere ikke. men jeg prøvde det hoss en venn flere ganger. jeg må inrømme at jeg ble for lei av spillet. så det jeg hinter til er at jeg har en account til billig penge. pm meg viss du er interissert.

 

jeg har hørt av folk som har spilt/spiller aoc at det er som å spille en beta test. er dette sant?

 

ja jeg savner også en WAR artikkel. jeg plukket spillet opp etter en dag eller to etter release og jeg elsker det, det føles som tittelen WAR. WAR is everywhere etc. game reactor gjidde det 7/10 mens ign gjidde det 9/10. lurer på hva gamer.no syns om det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...