Gå til innhold

Sniktitt: Diablo III (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter å ha spilt spillet ber jeg innstendig de menneskene som skrev under om å ta seg en bolle og returnere til det hullet de kom fra.

 

Takk, endelig noen som er enige, det er som jeg har sagt siden disse underskriftskampanjene begynte å dukke up; Kun bortskjemte barns utakknemlige sutring.

Synes nesten det er dårlig gjort ovenfor alle andre som gikk med sommerfugler i magen og nesten besvimte når blizzard annonserte spillet vi har ventet på så lenge.

 

Synes denne videoen oppsummerer fint hva jeg tenker om folk som ikke liker fargene/stilen i D3:

Endret av apollox
Lenke til kommentar

De er ikke særlig langt i dette systemet, de har ikke lagd mange runer, de hadde heller ikke tenkt på tanken om å lage runer som var veldig skjelden, så akkurat nå er det et ganske enkelt system, men selvsagt vil det blir omfattende til slutt, alt annet hadde vært idiotisk.

 

Noen som har en anelse om ka tid spillet står på hyllene? Mer eller mindre 1 år til? Jeg har et veddemål så jeg hadde vøre veldig takknemlig for svar :p

 

Desember 2010 er det nærmeste jeg kan tenke meg.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Får se om de blir å fjerne valgfrie stats, det kan sette en fin dempe på stemningen min, uansett hvor mye de sier at vi kan forandre skills med runes og passive skills.
...[autostats] is a permanent change. One of the things that we looked at with Diablo 2 is that essentially; before you know how to play the game the "stat spending" was.. the only real purpose for ït was to break your character.. and once you "know" how to do it, its only one answer.. thats not really customization

Jeg ble litt "irritert" også da jeg hørte om autostats i D3, men det han sier her er jo forsåvidt sant. Men jeg ser også at denne generelle "fordummingen" av ulike elementer fra D2/D1 muligens begynner å ta litt av.

 

God artikkel. Jeg gleder meg uansett!

Lenke til kommentar

Det eneste jeg har en viss skepsis til er egenskapsystemet, personlig mener jeg det var genialt i Diablo og så ble det noe dårligere i Diablo 2, virker som det kan bli enda litt dårligere i Diablo 3.

 

Uansett hva de gjør vet jeg at jeg kommer til å digge spillet og sitte innesperret en måned i strekk og spille, det skjedde sist når D2 kom ut faktisk.

Lenke til kommentar
Det brenner riktignok mana fortere enn en nervøs prest i Naxxramas

 

Det litt syke er at de aller fleste som leser artikkelen vil vite akkurat hva forfatteren mener. Herlig bilde! :)

 

Sånne sitater er grunnen til at Jentoftsen forblir min favorittskribent hos gamer.no. Jeg flirte av den der.

 

Diablo 3 ser mer og mer lovende ut hver gang nye ting avsløres, og Wizard-klassen så ut som et interessant tolkning av den etter hvert litt slitne magikertypen. Stråler og tidsbobler er mye mer spennende enn ildkuler (selv om jeg forventer en ildkule eller to her også).

 

Runesystemet hørtes ut som om det hadde en hel del til felles med Sacred sitt system for spesialangrep. Autostats plager meg ikke i det minste - om Blizzard bestemmer stats for deg, eller om du går og finner en cookie cutter-build på gameFAQs for å følge den slavisk kan vel være det samme? Det er jo stort sett en eller to varianter som fungerer for hver klasse.

Lenke til kommentar
Etter å ha spilt spillet ber jeg innstendig de menneskene som skrev under om å ta seg en bolle og returnere til det hullet de kom fra.

 

Takk, endelig noen som er enige, det er som jeg har sagt siden disse underskriftskampanjene begynte å dukke up; Kun bortskjemte barns utakknemlige sutring.

Synes nesten det er dårlig gjort ovenfor alle andre som gikk med sommerfugler i magen og nesten besvimte når blizzard annonserte spillet vi har ventet på så lenge.

 

Synes denne videoen oppsummerer fint hva jeg tenker om folk som ikke liker fargene/stilen i D3:

Urolig hvordan noen kan være sur for dette oppropet enda. Allt vi fans hadde å gå på var det vi hadde blitt vist til da. At en sa tidlig i fra om hva en ville ha, kan jo faktisk ha vært med på å forme det til det det har blitt nå?

 

I dette tilfellet var jeg heller for en «føre var» policy og signerte derfor oppropet, da et ferdig produkt hadde vært mye vanskeligere å få påvirket. Jeg er glad for at produktet har motbevist det som ble vist tidligere.

Lenke til kommentar
men det han sier her er jo forsåvidt sant.

 

Det er da rett og slett ikke sant, det fine med D2 var at man kunne lage absurde builds som faktisk fungerte, det gjorde heller ikke noe om man satt sammen en build som var dårligere enn en vanlig cookie cutter build så lenge man likte å eksperimentere med builds.

 

Synes det er tåpelig av devs å fjerne noe bare fordi de tror alle blir å velge den mest optimale builden, når det er de selv som bestemmer hva som er den optimale builden, latskap fra Blizzard sin side egentlig.

 

De har en fin mulighet til å lage builds for hvis en barb vil gå for nesten bare mana, eller hvis en sorc vil skaffe nok str til å bruke X ting for en absurd aura.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Etter å ha spilt spillet ber jeg innstendig de menneskene som skrev under om å ta seg en bolle og returnere til det hullet de kom fra

Flott du sier det. Folk har reagert alt for kraftig på det.

 

Det brenner riktignok mana fortere enn en nervøs prest i Naxxramas,

:wee:

 

Runer virker ganske som Glyphs i World of Warcraft, altså enchants til spells. Bare at de ser kraftigere ut her.

 

Bra at man endelig har en actionbar istedet for kun høyre- og venstre musetast. Irriterende når man kun kunne bruke 2 (4 med W) spells/abilities.

 

 

Veldig morsomt å lese en sniktitt der artikkelforfatteren har såpass god bakgrunnskunnskap :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...