Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter å planlegger en liten oppgradering av nerdebulen her nå, med et nytt tv bord. Det gamle jeg har er bare noe billig skvip fra Ikea som har sett sine bedre dager. Så sitter og vurderer å lage et selv. Har begrenset plass så er ikke plass til noe bredere enn 120cm bredt. Så vurderer å kjøpe meg noen leca blokker og bruke kjøkkenbenkplatene fra Ikea som hyller. Også ha en stålplate på toppen av alt. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Nå har jeg fått kjøpt meg et hus og skal kjøpe meg nytt databord, og har litt lyst å teste et sånn stå bord. Et bord som du kan justere opp og ned, så du kan både sitte og stå. Er det noen som vet om jeg får kjøpt slikt i norge? Fant et fra utlandet, men det kostet rundt 5000kr, og frakta er også sikkert svindyr.

Edit: Ser at IKEA har en, GALANT sitte/stå Arbeidsbord. Noen som har erfaring med den?

Skal bli sykt digg å endelig få et eget hus, og slippe å bo i leilighet! :D

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Nå har jeg fått kjøpt meg et hus og skal kjøpe meg nytt databord, og har litt lyst å teste et sånn stå bord. Et bord som du kan justere opp og ned, så du kan både sitte og stå. Er det noen som vet om jeg får kjøpt slikt i norge? Fant et fra utlandet, men det kostet rundt 5000kr, og frakta er også sikkert svindyr.

Edit: Ser at IKEA har en, GALANT sitte/stå Arbeidsbord. Noen som har erfaring med den?

Skal bli sykt digg å endelig få et eget hus, og slippe å bo i leilighet! :D

Jeg kjøpte meg et brukt hjørne elektrisk hev og senk fra http://www.movement.as/ for 2000,-

Lenke til kommentar

Er det en RP1, Nødstopp ?

 

Vet ikke helt om jeg hadde følt meg helt komfortabel med en slik plassering på mine spillere, men det var ihvertfall meg meget artig og koselig krok det der :)

 

Ser ut som en argon TT-1, men disse er jo kliss like.

 

Det er en Argon, ja. :)

 

Angående plassering er jeg enig at det er i trangeste laget. Skulle hatt litt mer bordplass, muligens en hylle å ha forsterker, DAC og platespiller i. Rommet er dog såpass lite at jeg ikke har skikkelig plass til noe slikt, og der jeg har plass er i motsatt hjørne av der jeg sitter, så jeg har det slik det er til jeg eventuelt finner på noe smartere. :p

Lenke til kommentar

Fornøgd med PMA-520 AE'en?

 

Veldig. For prisen er den helt super. Lyden er nokså fyldig og mer punchy i standardmodus, men den blir overraskende nøytral med source direct på. Høyttalerne jeg har er nokså lekne fra før, så jeg liker å ha den i sistnevnte. Byggekvaliteten og generell kvalitetsfølelse er det absolutt ingen ting å si på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...