Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Jeg kom tilfeldigvis til å tenke på, at hvis Elkjøp har priset sitt produkt feil over lang tid (BF3 limited edition), så må man vel kunne konkludere at de med dette så å si kan ende opp med å stjele kunder fra andre som også vil selge BF3. En får vel tenke seg, at de får en fordel av å ha sikret seg et visst volum av kunder, av de kundene som antagelig velger å kjøpe BF3 limited edition når dette produktet er feilpriset og således vil være fristet av å kjøpe hos Elkjøp og det vil ikke være noen grunn til å kjøpe BF3 hos andre.

 

Feilpriset?

 

Hva kostet det da? Jeg kjøpte mitt på gamestop for 299.- Synes det var ganske billig for LE versjonen.

 

 

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må innrømme at jeg har mistanke om at Elkjøp har feilpriset Limited Edition versjonen varianten av spillet, for jeg synes jo det virker veldig spesielt at Elkjøp har hatt samme pris for både BF3 (PC) og BF3 Limited Edition (PC).

 

Ser ellers at prisen for BF3 synes å ha vært mye dyrere andre steder enn Elkjøp.

 

Heh, litt overrasket over at du kjøpte ditt for 299,-, kan ikke huske å ha sett sånne priser andre steder enn Elkjøp, men må innrømme at jeg ikke var innom Gamestop sine nettsider.

 

Jeg fikk pakka fra Elkjøp i dag og jeg seg at jeg har fått Limited Edition (PC) og da har jeg fått det jeg ønsket. :)

Endret av Decoman
Lenke til kommentar

Får ikke logget inn i battlelog, får kun denne beskjeden : Your account is not allowed to login

 

Hva gjør jeg?

 

 

Jeg har samme problem. har drevet å lest om det de siste par dager å virker som man må kontakte EA support.

 

jeg har sendt en mail men har ennå ikke fått svar. regner med jeg må ringe når tlf linjene åpner.

 

hadde du EA account som ble upgradet til origin? virker som det er de som har problemer.

 

EDIT: kan ikke skrive :p

Endret av grusom985
Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg har mistanke om at Elkjøp har feilpriset Limited Edition versjonen varianten av spillet, for jeg synes jo det virker veldig spesielt at Elkjøp har hatt samme pris for både BF3 (PC) og BF3 Limited Edition (PC).

 

Ser ellers at prisen for BF3 synes å ha vært mye dyrere andre steder enn Elkjøp.

 

Heh, litt overrasket over at du kjøpte ditt for 299,-, kan ikke huske å ha sett sånne priser andre steder enn Elkjøp, men må innrømme at jeg ikke var innom Gamestop sine nettsider.

Limited Edition pleier å gå for det samme som Standard Edition. Ihvertfall de gangene jeg har kjøpt LE.

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg har mistanke om at Elkjøp har feilpriset Limited Edition versjonen varianten av spillet, for jeg synes jo det virker veldig spesielt at Elkjøp har hatt samme pris for både BF3 (PC) og BF3 Limited Edition (PC).

Limited Edition kunne EA/Dice ha kalt Pre-order Edition i stedet for, så hadde ting vært mer entydig.

Lenke til kommentar

Ikke foreløpig nei. Når vi spillte i går, og det ble for få spillere på en servere, måtte vi bare stå stille i basen og hoppe helt til det kom nok folk, så man får ikke leiket seg på en tom server så vidt jeg vet. Men jeg er ikke snauere enn at jeg bare tar et heli eller jet og peiser rundt, selv om det i 100% av tilfellene til nå har gått rett til helvete :p Får til heli sånn halvveis, men med jeten får jeg ikke til en dritt hehe. Men jeg er mer ground vehicle og infantry mann så tror jeg komemr til å holde meg der.

 

Noen fler enn meg som DIGGER de AA tanksene? Kan knerte både ground- og air vehicles + infantry. Er ekstremt effektive mote helis, men jetene er litt mer vriene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...