Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Tilfeldigvis har KIA kommet med PV5 7-seter i dag faktisk, samt noe ekstra utstyr. Samme batteri/motor, så dessverre ikke AWD enda. https://www.kiapressoffice.com/releases/1998
  3. Frankrike starter med flere av sine beste, blir interessant å se om stoltheten får seg en liten knekk i kveld
  4. 27 689
  5. For de fleste som skal ha Mac var det vel greiest å handle før prisstigningen om der ikke er noe viktig med ny M5. Ai ytelse er mye forbedret med M5.
  6. Veldig bra, det er mange som har maskiner som ikke kan kjøre Windows 11. Det var for tidlig å avslutte Windows 10 nå.
  7. https://www.nettavisen.no/nyheter/fastleger-raser-mot-nye-sykmeldingsregler-det-droyeste-jeg-har-opplevd/s/5-95-3114276 Tidligere var det slik at leger ikke fikk betalt hvis de valgte å ikke sykemelde. Mens man fikk betalt for å sykemelde, selv om det første tok mer ressurser. Det var jo selvsagt absurd. Men nå skal leger få mest for å ikke sykemelde, litt mindre for gradert sykemelding, og minst for full sykemelding Etter mitt syn kaster man.ungen ut med badevannet her Sykemelding er en medisinsk vurdering, og det økonomiske utfallet for legen burde absolutt være nøytralt. Og legene raser. Heldigvis. Men de skulle sagt fra før, under den andre ordningen. Da hadde vi kanskje kastet badevannet og latt ungen være
  8. 27 690
  9. hightow

    FOTBALL-VM 2026

    Slik ser sluttspill-tablået foreløpig. Hvis vi skal komme langt tror jeg vi absolutt bør komme på venstre side. Heller Tyskland -> Nederland/Marokko, enn Brasil -> Mexico/England. Irriterende at Argentina antagelig får walkover til semi-finale.
  10. Overdriver jeg når jeg sier at vi bevitner noe historisk?
  11. Jeg ville rett og slett bare brukt amerikanisert eller "amerikansk". Men med sistnevnte, er det kritisk at man skriver det med hermetegn. Uansett uendelig ganger bedre en "usaisk". Det høres bare tilbakestående ut Anonymous poster hash: 95163...55d
  12. Vi skal ha tacos idag, og jeg har mekket egen Guacamole, håper jeg får surret meg til å lage Salsa en dag også.. Begge deler er så enkelt om du har mikser/blender.
  13. I dag
  14. HF-

    FOTBALL-VM 2026

    Det blir et b-prega norsk landslag som skal ut mot Frankrike i kveld
  15. 27 691
  16. N-4K0

    Bannetråden v3

    Banner Sprengern for å være tromsing.
  17. Jeg tar patent på en vanlig plenklipper med dobbel turboladet V8-motor på 700 hk!
  18. 14 timer og 16 minutter siden.
  19. Cia er nede på havnen og serverer, just nu formodentlig middag, ankommer denne på frisbee, mon tro?
  20. 8422
  21. Hvem er det som klager? Klager vedkommende på "unyttige" tråder som leketrådene på Lekeplassen eller er det både og? Lekeplassen er en fin seksjon syns jeg personlig, det er ikke direkte nyttig innhold, men det tjener samme nytten som spill, film, etc. i at det gir en underholdningsverdi.
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...