All aktivitet
Denne strømmen auto-oppdateres
- Siste time
-
Tilfeldigvis har KIA kommet med PV5 7-seter i dag faktisk, samt noe ekstra utstyr. Samme batteri/motor, så dessverre ikke AWD enda. https://www.kiapressoffice.com/releases/1998
-
Frankrike starter med flere av sine beste, blir interessant å se om stoltheten får seg en liten knekk i kveld
-
27 689
- 72 311 svar
-
- Nedtelling
- 100000
-
(og 1 andre)
Merket med:
-
149 177
-
Apple øker prisene med tusenvis av kroner
Svein M svarte på Diskusjon.no sitt emne i Diskuter artikler (Tek.no)
For de fleste som skal ha Mac var det vel greiest å handle før prisstigningen om der ikke er noe viktig med ny M5. Ai ytelse er mye forbedret med M5. -
Microsoft snur igjen: Windows 10 støttes enda et år
Svein M svarte på Diskusjon.no sitt emne i Diskuter artikler (Tek.no)
Veldig bra, det er mange som har maskiner som ikke kan kjøre Windows 11. Det var for tidlig å avslutte Windows 10 nå.- 2 svar
-
- 1
-
-
https://www.nettavisen.no/nyheter/fastleger-raser-mot-nye-sykmeldingsregler-det-droyeste-jeg-har-opplevd/s/5-95-3114276 Tidligere var det slik at leger ikke fikk betalt hvis de valgte å ikke sykemelde. Mens man fikk betalt for å sykemelde, selv om det første tok mer ressurser. Det var jo selvsagt absurd. Men nå skal leger få mest for å ikke sykemelde, litt mindre for gradert sykemelding, og minst for full sykemelding Etter mitt syn kaster man.ungen ut med badevannet her Sykemelding er en medisinsk vurdering, og det økonomiske utfallet for legen burde absolutt være nøytralt. Og legene raser. Heldigvis. Men de skulle sagt fra før, under den andre ordningen. Da hadde vi kanskje kastet badevannet og latt ungen være
-
27 690
- 72 311 svar
-
- Nedtelling
- 100000
-
(og 1 andre)
Merket med:
-
Slik ser sluttspill-tablået foreløpig. Hvis vi skal komme langt tror jeg vi absolutt bør komme på venstre side. Heller Tyskland -> Nederland/Marokko, enn Brasil -> Mexico/England. Irriterende at Argentina antagelig får walkover til semi-finale.
- 487 svar
-
- 1
-
-
Microsoft snur igjen: Windows 10 støttes enda et år
Espressivo svarte på Diskusjon.no sitt emne i Diskuter artikler (Tek.no)
Overdriver jeg når jeg sier at vi bevitner noe historisk? -
Jeg ville rett og slett bare brukt amerikanisert eller "amerikansk". Men med sistnevnte, er det kritisk at man skriver det med hermetegn. Uansett uendelig ganger bedre en "usaisk". Det høres bare tilbakestående ut Anonymous poster hash: 95163...55d -
Vi skal ha tacos idag, og jeg har mekket egen Guacamole, håper jeg får surret meg til å lage Salsa en dag også.. Begge deler er så enkelt om du har mikser/blender.
- I dag
-
Det blir et b-prega norsk landslag som skal ut mot Frankrike i kveld
-
Skriv den første setningen som kommer opp i hodet ditt.
N-4K0 svarte på Programvare sitt emne i Lekeplassen
Jeg har is i frysern. -
149 176
-
27 691
- 72 311 svar
-
- Nedtelling
- 100000
-
(og 1 andre)
Merket med:
-
Banner Sprengern for å være tromsing.
-
Jeg tar patent på en vanlig plenklipper med dobbel turboladet V8-motor på 700 hk!
-
14 timer og 16 minutter siden.
-
Cia er nede på havnen og serverer, just nu formodentlig middag, ankommer denne på frisbee, mon tro?
-
Hvem er det som klager? Klager vedkommende på "unyttige" tråder som leketrådene på Lekeplassen eller er det både og? Lekeplassen er en fin seksjon syns jeg personlig, det er ikke direkte nyttig innhold, men det tjener samme nytten som spill, film, etc. i at det gir en underholdningsverdi.
