All aktivitet
Denne strømmen auto-oppdateres
- Siste time
-
Selvfølgelig burde det være en arveavgift
Philber Desanex svarte på Villfaren sitt emne i Politikk og samfunn
Hvis man ikke skal skille "realisert" og "urealisert" gevinst bør folk skatte hvert år av verdistigningen til huset sitt. Hva synes du om det? Det er ikke enklere å skatte år for år av verdistigningen til en unotert bedrift. Jeg vil si det er vanskeligere. Verdien er dessuten helt i det blå inntil man finner en kjøper. (Noe som dukker opp aldri eller hvert tiende år) -
Kom på lager 18 juni på Amazon tror jeg. Bare de som er jævlig trege til å sende ut. Mulig det er pga. hodetelefonen som følger med.
-
Ingen som har noe å si om Totemkopf????? Hvor er der Nazi elskere?
-
Hvem gjør noe som helst for 300-350kr timen? Selv de som henter avfall og kaster o skogen er dyrere enn det
-
Russlands invasjon av Ukraina [Ny tråd, les førstepost]
Simen1 svarte i et emne i Politikk og samfunn
Hvordan har egentlig Ukraina tenkt til å filtrere Krim for russere? Befolkninga var ca 2,3 millioner i 2014 og økte til 2,5 millioner i 2021, så rundt 200 000 flere, der kanskje 2-300 000 er russiske innvandrere da det er kraftig fødselsunderskudd i både Russland og Ukraina. Å sende alle over Kerch er kanskje ikke så lurt med tanke på russernes historie med å deportere folk de vil utslette kulturen til. Krim har ca 300 000 Krim-tatarer, et folkeslag med svært langvarig tilknytning til Krim. Krim-tatarene har kulturelt gammelt slektskap fra tyrkiske muslimer. Nå tenker nå jeg at Ukraina har til intensjon at Krim-tatarene skal få bo på Krim, samt ukrainere som har bodd under okkupasjon siden 2014, samt de russerne som føler mer tilknytning og loyalitet til Krim og Ukraina enn til Moskva. Er jeg på rett spor eller bærtur? Hvordan tenker Ukraina å sortere russere i de to båsene Kyiv-loyalister vs Moskva-loyalister? For det er vel liten tvil om at det blir både rart og risikabelt å sende 77-84% udiskutabelt over til Russland? Folk med loyalitet til Kyiv bør vel få bli og fylle sin personlige rolle på Krym, til det beste for Ukraina, i stedet for å bli deportert og brukt som slave eller kjøtt til krigskverna. -
Russlands invasjon av Ukraina [Ny tråd, les førstepost]
oddeh svarte i et emne i Politikk og samfunn
-
Jeg har forbestilt Enclosure Day av Steven Spielberg på 4k Blu-ray Steelbook for 329sek. Veldig spent på denne.
-
Selvfølgelig burde det være en arveavgift
sverreb svarte på Villfaren sitt emne i Politikk og samfunn
Hvordan vet du verdien før den er solgt? Du kan gjøre noen ganske gode antagelser på aksjer som handles mye men også de kan svinge mange titalls prossent fra dag til dag. Men aksjer som ikke omsettes i merkbar grad, de aner man ikke hva de egentlig er verdt. Og dette er det som gjelder for mesteparten av små og mellomstore virksomheter. Hus noe er kun verdt det noen andre er villig til å gi for det. Uten 'noen andre' som kommer med konkrete bud så blir verdsetting kun gjetting. -
Riktig. Slik ser man det også gjøres ifra en stor del ateister mot troende. De spør og spør, men blir aldri fornøyd eller velger å holde en rederlig debatt-skikk basert på ærlige intensjoner. Har også lest i forskjellige politiske tråder her på forumet, og jeg blir forundret over at man i det hele tatt tar seg bryet med å diskutere med lange innlegg gang på gang med noen man nokså fort skjønner er så kollossalt ifra ens eget syn og bare ønsker å påtvinge sitt syn på andre. Da tenker jeg det hadde vært viktigere å legge den innsatsen inn mot brukere som er åpen for at de kan ta feil. Og så har man jo de som seiler under falskt flagg, gir seg ut for å være "høyre-velgere", når så og si alle deres meninger går som hånd i handske med venstresosialistisk politikk. Du skal ha for at du diskuterer på et rederlig premiss med mange gode innlegg, @herzeleid 👍
-
Maskinførers digre nye chattetråd 😀
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Maskinfører sitt emne i Sosialt
Vi ønsker dere alle sammen, en fin og god lørdag.❤️❤️ -
Vi må si både nei og ja Har du spist iskrem i dag??
-
Pepsi eller cola - leken! V1.0
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Glassflasken sitt emne i Lekeplassen
Stjernemuldvarpen på både Ciaran & Ciara Flamingo eller Albatross?? -
Ikke vi Vi har planer om og spise litt nå.😋😋
-
Demokratene sier at å vise ID når du stemmer er rasistisk, så hele Europa er rasistisk og egentlig resten av verden. chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://mgaleg.maryland.gov/cmte_testimony/2022/hgo/1IbXdwZZO1PQ8y8B5WJ-xsMjKpQGCnjjS.pdf https://www.hoover.org/research/are-voter-id-laws-racist https://abcnews.com/Politics/jim-crow-republicans-democrats-odds-voting-rights/story?id=77188460 Grunnen er jo for da kan de ikke jukse som i California.
-
Ubrukelige patenter
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Pliscin sitt emne i Lekeplassen
Vi tar patent på maling som aldri tørker når den kommer på lerretet. -
Telletråden - hvor langt klarer vi å telle?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Sondre sitt emne i Lekeplassen
149 188 -
Nedtelling fra 100.000
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på VH97 sitt emne i Lekeplassen
27 679- 72 321 svar
-
- Nedtelling
- 100000
-
(og 1 andre)
Merket med:
-
Demokratenes fremtidige president kandidat Newsom har brukt 240 milliarder på hjemløse, men hvor går pengene. https://www.hoover.org/research/despite-california-spending-24-billion-it-2019-homelessness-increased-what-happened
-
35 år gammel Afghaner i klasse med svenske barn. Vi må jo ikke være rasistiske å tvile på at de oppgir riktig informasjon 😂 Er dette peak venstresiden? Det er faktisk skremmende hvor naive de kan være. Så galt som dette kan det faktisk gå når sosialistene har makten.
-
Russlands invasjon av Ukraina [Ny tråd, les førstepost]
oddeh svarte i et emne i Politikk og samfunn
