Gå til innhold

Vårens vakreste grafikkeventyr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nvidia svarer

Nvidia har ikke tenkt til å sitte på gjerdet og se på at AMD/ATI tar over ytelsestronen. Derfor lanserer selskapet en trimmet versjon av GeForce 8800 GTX - som får navnet GeForce 8800 Ultra. Kortene blir helt identiske som GTS-modellene, bortsett fra høyere klokkefrekvenser og en modifisert kjøleløsning.

 

tror det refereres til GTX i artikkelen

Lenke til kommentar
Ytelsen ryktes å bli noe bedre enn for Nvidias GeForce 8800 GTS - og klarer rundt 12000 poeng i standardtesten i 3DMark

Det er vel noe bedre enn det 8800 GTX yter?

Prisen ryktes også å ligge på 8800 GTS-nivå

 

Med ytelse på nivå med 8800GTX og en pris på nivå med 8800 GTS så må jo Radeon HD 2900 XT bli en slager. (om ikke Nvidia kommer med kraftige mottiltak, noe de sikkert gjør)

Lenke til kommentar

3DMark kan det være det samme med, jeg håper det yter bedre i spill. ;)

 

Det som bekymrer meg mest, er strømforbruket. Og siden jeg diller en del i Linux, så ser det ut som nVidia blir veien å gå for meg uansett. Det betyr ikke så mye, jeg skal bare ha noe som yter greit i DX10-spill, og 8800GTS ser ut til å levere der.

Lenke til kommentar
Fremdeles intet vifteløst. =/

8396721[/snapback]

 

Vel om du vil ha det beste av det beste så satser en vel ikke på noe passivt :ermm:

8396731[/snapback]

De kan fremdeles ikke vente at mannen i gata som skal ha DX10 støtte skal sitte på et monsterkort.

8396843[/snapback]

 

Den skjønte jeg ikke helt. Mener du at DX10 kort er fysisk store? Om så, så blir som regel kjølerne en del større hvis du vil ha passiv kjøleløsning...

 

Edit: Om du vil ha en liten og stille kjøling på såpass kraftige kort er nok vannkjøling the way to go.

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...