Gå til innhold

PlayStation 2-spill kommer etter alt å dømme snart til PlayStation 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

Dette blir bra. Regner med at når PS5 kommer så reklamerer de med at du kan spille PS1 spill på den...

 

"The next generation console which allows you to play the first generation games"...

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar

PS3 cell-spill er uaktuelle?

 

Det er arkitekturen som gjør at PS3 spill ikke kan kjøres på PS4. I bunn og grunn er arkitekturen (utifra det jeg vet) helt annerledes i PS2'en også, men siden den er så gammel som den er kan man emulere spillene uten problemer regner jeg med.

Lenke til kommentar


 

Dette blir bra. Regner med at når PS5 kommer så reklamerer de med at du kan spille PS1 spill på den...
 
"The next generation console which allows you to play the first generation games"...

 



Ironisk nok så satt jeg og noen venner å diskuterte akkurat det der med PS5-console og PS1-spill.

Det hadde ikke akkurat vært en så dum ide.

En slags Jubileums-Modell if you will...,som kan ta i bruk alle spillene til PS...be it Disc- eller Digital-copy.

Hadde jeg visst at en slik sak kom...så hadde jeg heller ventet til den kom.

Bare tenk hvor mye plass en hadde spart...om man bare hadde trengt en PS-console.

For ikke å snakke om alle pengene som man eventuelt har lagt i samtlige spill til hver generasjon av PS.

Ikke alle spill kommer i Remake-utgave for nyere PS-generasjoner.

Ikke det at det trengs utifra et grafikk-standpunkt heller...

Etter min mening.

Men som sagt...

Smaken er som baken...,den er delt.

Endret av BizzyX78
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...