Gå til innhold

– I Assassin's Creed: Syndicate får du spille som en kvinne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes selv at hele serien er fantastisk! Unity også..! Elsket folkemengden i den serien og detaljene.. Paris ble ubeskrivelig "levende", og det eneste spillet jeg har spilt hvor jeg har hatt denne følelsen..

Jeg er klar for mer Assassin's Creed, jeg.. Men, for meg er det klinkende likegyldig om spillet kommer nå til jul, eller neste jul, eller når det kommer, så lenge det blir et bra spill! Jeg liker i utgangspunktet ikke tanken på at en slik serie "må" komme ut hvert år, jeg vil at de skal ta seg tid og bli ferdig med spillet.. Når det er sagt, så har jeg kost meg veldig uansett!


Er også glad for at multiplayerelementene muligens er ute.. dette er en renspikket singleplayeropplevelse, i hvert fall for meg!


Det må også sies at jeg synes svaret om at de ikke kunne animere kvinnfolk også var veldig malplassert, jeg skjønner ikke helt hvor det kom fra.. Men, siden alle 4 spillere "er Arno", så er det jo bare rett og rimelig at alle er menn i animasjonene også.. Hvorfor ble ikke dét svaret gitt først? Må vel være en presseansvarlig som ikke hadde peil på "historien" som bare gulpet ut det mest politiske svaret han kom på, uten å vite at det egentlige svaret var mye enklere og riktig..

Endret av Bone
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har blitt alt for mye dilldall i spillene til Ubisoft. Alt for mange påklistrede rollespillelementer og onlinekomponenter som i de siste spillene har vært ekstremt distraherende. Gadd ikke fullføre Unity pga dette. Håper de klarer å tone ned disse tingene i fremtiden.

Lenke til kommentar

Så bra at de fant midlene til å animere damer denne gangen.

Nå skal det sies at han for så vidt har rett i at det er temmelig mye merarbeid og krever store resurser, men det blir jo litt merkelig når uttalelsen kommer fra et hold som ikke akkurat lider av pengemangel.

Jeg kan forstå valget fra miniutviklere som Goldhawk Interactive (Xenonauts) og mangelen på kvinnelige sprites i Xenonauts battlescape. For dem var det jo faktisk pengespørsmål i tillegg til å bli alt for tidkrevende.

Lenke til kommentar

 

 

Så bra at de fant midlene til å animere damer denne gangen.

Nå skal det sies at han for så vidt har rett i at det er temmelig mye merarbeid og krever store resurser, men det blir jo litt merkelig når uttalelsen kommer fra et hold som ikke akkurat lider av pengemangel.

Jeg kan forstå valget fra miniutviklere som Goldhawk Interactive (Xenonauts) og mangelen på kvinnelige sprites i Xenonauts battlescape. For dem var det jo faktisk pengespørsmål i tillegg til å bli alt for tidkrevende.

Det begynner vel å bli politisk korrekt å kvotere inn litt damer etter hvert når man har lagd så mange og store spill. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Så bra at de fant midlene til å animere damer denne gangen.

 

For å spille djevelens advokat her, hadde du fortsatt syntes det var fint at de introduserte en kvinnelig hovedperson hvis det var det som førte til valget om å kutte flerspiller? Hvis man bare hadde råd til en av de to tingene...

 

(og ja, spill har budsjetter, det er ikke slik at ett utviklingsteam har tilgang på hele sparegrisen til selskapet de jobber for)

Lenke til kommentar

 

Så bra at de fant midlene til å animere damer denne gangen.

 

For å spille djevelens advokat her, hadde du fortsatt syntes det var fint at de introduserte en kvinnelig hovedperson hvis det var det som førte til valget om å kutte flerspiller? Hvis man bare hadde råd til en av de to tingene...

 

(og ja, spill har budsjetter, det er ikke slik at ett utviklingsteam har tilgang på hele sparegrisen til selskapet de jobber for)

 

 

Hvorfor trekker du frem en over 2 år gammal tråd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...